anonym05swe skrev 2024-05-31 17:43:13 följande:
Bara för jag inte varit i något gör inte så man inte är redo. Alla börjar utan en relation. Jag är rätt säker på att jag hade klarat det bra för jag är villig att kompromissa, arbeta på relationen och varje dag skapa mer kärlek i relationen ex.
Japp, alla börjar utan en relation. Och för väldigt många går det åt helvete första gången. Varför? Därför att man inte riktigt vet vad man letar efter. Men man lär sig, man lär sig tolka signaler och vad man ska leta efter och vad man är mindre intresserad av hos en partner.
Du däremot har inte en aning. Dels har du inte skaffat dig erfarenhet på egen hand, dels vägrar du konsekvent ta till dig av råd i denna tråd.
Du är en dryg besserwisser som är totalt oförmögen att skaffa dig en relation med en intim kärlekspartner. Det har sagts förut i denna tråd, fortsätter du såhär kommer du bli en ensamstående incel som sitter framför datorn och skickat ett PM i veckan till den här tjejen om 20år.
Förmodligen kommer du likea alla hennes stories och inlägg på sociala medier. När hon står omgiven av massa unga, snygga, kåta killar i lumpen. När hon åker på långresa till asien för muckarbidraget och lägger upp en bild där hon poserar på en strand med en surfarhunk. När hon kommer hem till Sverige igen och träffar sin kärlek och förlovat sig. När hon gifter sig. När hon stolt lägger upp bilder på sin förstfödda. Och så vidare.
Troget kommer du vara där och likea alla hennes bilder, men inte kommentera på alla eftersom du inte vill att hon ska förstå att du är intresserad av henne. Du kommer PMa henne en gång i veckan och fortsätta hoppas på att ni ska växa in i relationen samtidigt som hon har skilt sig och är ute med tjejgänget för att ragga kåta mellanchefer på en afterwork. Där kommer du vara och gilla hennes alster på internet och tänka att nu så! Snart, väldigt snar, så kanske vi börjar växa in i ett förhållande