• Anonym (Do)

Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?

anonym05swe skrev 2024-06-29 18:49:52 följande:
    Jag vet inte. Vill verkligen träffa henne själv iaf men tror hon kommer anta att jag har känslor då redan (Jag vill helst säga det efter att ha setts i flera månader)

Du skojar? Säg att du skojar.

Hur ska ni kunna ses i flera månader när du inte bemödar att röra mig på dig? Du orkar/kan/vill inte göra ett skit för att träffa henne. Förklara hur det här ska gå till, att ni ska ses i flera månader. Hur tänker du att det ska ske?

• Anonym (Do)
    anonym05swe skrev 2024-06-29 18:49:52 följande:
    Jag vet inte. Vill verkligen träffa henne själv iaf men tror hon kommer anta att jag har känslor då redan (Jag vill helst säga det efter att ha setts i flera månader)

Du har alltså under åtta månaders tid för eftertanke och planering fortfarande inte en aning om vad du vill hitta på med henne? Tidigare idag skrev du att du visst minsann var initiativrik. Förstår du verkligen vad det ordet innebär?

• Anonym (Do)

Kom igen nu. Vad ska du föreslå för aktivitet med henne?

• Anonym (Do)

Vad har du tänkt ut att du ska föreslå för henne nu när ni träffas i juli?

• Anonym (Do)
    Anonym (Lugn) skrev 2024-06-30 17:20:32 följande:
    Slår vad om att du inte kommer att våga föreslå något.
    Jag sätter inte mot dig?
  • Anonym (Do)
    anonym05swe skrev 2024-06-30 17:09:20 följande:
    Vet inte, vi ses på Tisdag
    Du kommer ta henne med storm!
  • Anonym (Do)

Trådomröstning!!! 

VAD KOMMER TS SKYLLA PÅ?

1) Det var för komplext för att fråga ut henne.
    2) Han fick aldrig en chans att vara ensam med henne fastän han aktivt försökte.
    3) Inte tillräckligt med tid på grund av tågtidtabeller
    4) Han fick ensamtid med henne, men kände sig iakttagen av organisationens underrättelseenhet, så det gick inte att fråga ut henne.
    5) TS kommer på grund av sin bräckliga hälsa bli sjuk och missa eventet.
    6) Han var nära, men precis när han skulle fråga så tolkade han det som att hon inser att TS är intresserad av henne, detta får naturligtvis inte hända, så han avbröt.

Avslutar med den minst troliga:
    8) Han frågar ut henne på en innovativ, aktiv, rolig och omodern dejt bestående av att ta en promenad i en närliggande park, men hon tackar nej med kommentaren att hon föredrar modern dejting. Och då är ju sagan slut.

• Anonym (Do)
    anonym05swe skrev 2024-06-30 22:55:58 följande:

Bete er. 

Jag är dessutom den enda här som fördömer stalking mest. Stalking och incelrörelsen fördömer jag helt. 

Märker du inte hur du ser dig själv förmer än oss andra? Hur kan du veta att du fördömer stalking hårdast?

• Anonym (Do)
    anonym05swe skrev 2024-07-01 09:15:24 följande:
    De två går inte emot varandra direkt. Varför skulle det inte vara krångligt?
    Därför att om det är krångligt så spelar det ingen roll eftersom du är beredd att göra allt för henne. Dina ord verkar inte väga särskilt tungt, eftersom i en riktig relation med någon man älskar så tvingas man ibland genom saker som är astronomiskt mycket jobbigare och krångligare än att skriva till henne och bjuda ut henne på den dejt.
  • Anonym (Do)
    Anonym (Do) skrev 2024-06-30 23:05:01 följande:

Märker du inte hur du ser dig själv förmer än oss andra? Hur kan du veta att du fördömer stalking hårdast?

Hallå?
Svar på tråden Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?