Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Direkt.
Herregud, jag insåg det efter att jag pratat med henne och hunnit tänka igenom. Var knappast så jag bara tänkte: "Oj jag är attraherad till henne" och då ville känna henne bättre för att i slutändan bli ihop. Är inte ytlig utan gillar henne för den hon är som människa. Ja, jag är attraherad till hennes personlighet om du tycker det är fel får det stå för dig.
Finns inga skäl till att jag skulle vara ytlig i mina känslor för henne. Larviga ursäkter?
Nu målar du upp det som enkelt igen. Det går inte att bara hoppa in i en relation bara sådär fort som du antyder.
Jo, om hon hade bott närmre hade jag kunnat göra mer. Nu skulle hon direkt fatta att jag gillar henne om jag ens antyder på dejt eller dylikt. Vill göra något men vill samtidigt hålla det till en rimlig nivå. Vill göra det tryggt och inte göra något som riskerar ha ytterst dåliga effekter.
Nej, hon har aldrig skrivit till honom först. Han har ytterst motvilligt erkänt det tidigare i tråden.
Nära noll? Vi har skrivit mer än hundra gånger garanterat, inte direkt så jag bara skrev gång med hne. Och hon är den enda jag skriver med.
Nej, vi känner varandra så nej inget av det du skriver på slutet stämmer. Jag hade varit en bra partner.