Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Varför sommarjobbar du inte??
Nej, självklart kan man inte ha garantier men med modern dejtning går folk i förhållanden utan att ha pratat ordentligt innan. Jag har försökt flera gånger men blivit avvisad.
Herregud det är inte naturligt att begrava sina känslor om något.
Nej jag har det inte i tankarna med henne utan bara som en vanlig sak att sträva efter att nå. Det är vanligt att vilja ha äktenskap och kärlek som en sak att sträva efter som bred sak överlag. Jag söker ett långt förhållande i regel.
Varför tror du hon vet att jag är intresserad?
Det finns folk som gått in i ett förhållande i princip efter första gången de sågs.
Crush? Att du använder ett sådant språk är lite udda. Jag söker ett seriöst förhållande, det är inte seriöst att säga ord som "crush" i sådana här diskussioner.
Är det inte intressant att TS börjar backa från sina drömmar nu när han snart ska träffa henne? När han väl skulle kunna agera på riktigt börjar han dra sig undan och letar efter en utväg där han inte behöver agera.
Jag tippar på att han inte kommer göra ett smack vid det första evenemanget utan låtsas att han ska gå all in på det andra för att sen skriva att han väntar tills hon gjort färdigt lumpen, dvs nästa sommar.