• Anonym (...)

Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?

anonym05swe skrev 2024-11-10 00:08:44 följande:
    Jo och jag ska bjuda ut henne. Dock är detta jobbigt, minst sagt. 
    Vad behöver du för stöd från oss i tråden för att orka med/klara av att bjuda ut henne?
  • Anonym (...)
    anonym05swe skrev 2024-11-10 00:30:38 följande:
    Vet inte men som sagt är det här ovisst också jobbigt men en avvisning vore ännu mer jobbigt. 

Längtar tills den dagen jag är i en trygg, varm och kärleksfull relation med den rätta kvinnan i en förhoppningsvis lång relation. Tyvärr känns det långt borta då jag antagligen skulle bli "dömd" om jag berättade att jag aldrig haft flickvän tidigare. 
    OK vi kan alltså inte göra något för att hjälpa dig vidare.
  • Anonym (...)
    anonym05swe skrev 2024-11-10 01:06:36 följande:
    Jo typ vad jag ska skriva så det ser bra ut ex. 
    Du har fått flera förslag på hur du ska skriva.
  • Anonym (...)
    anonym05swe skrev 2024-11-10 09:49:02 följande:

Du tolkar det fel. Jag vill inte bara gå från relation till relation ja utan helst stanna i samma (i en bra relation) så länge som möjligt. Idag är normen motsatsen.

Nej jag "föraktar" inte personer som gör annat men jag vill inte göra det. Folk får göra vad de vill. 

Fast samtidigt har vi frågat varandra saker så det stämmer inte heller. 

Terapi? Jag mår bra och finns personer i större behov.

BULLSHIT, du mår ju inte alls bra, du skriver om din fruktansvärda väntan och vad jobbigt att du inte är i en fin lång relation, det är en så svår situation för dig, du är maktlös på grund av alla faktorer som hindrar dig och inte är ditt fel, ingenting i detta är enkelt osv osv osv.
  • Anonym (...)
    anonym05swe skrev 2024-11-10 10:03:10 följande:
    Mår fortfarande bra överlag. Ingen kan knappast styra över vem man får känslor för. Vem tycker att det är enkelt att skaffa relationer? Inte de flesta. 
    Fast i detta mår du inte bra och det räcker. De flesta har inte så stora problem med detta som du har. Det är inte normalt och du mår inte alls bra av det.
  • Anonym (...)
    anonym05swe skrev 2024-11-10 14:57:09 följande:
    Är inte så farligt. Finns definitivt nog rätt många i min ålder som också har problem att skaffa en livslång relation. Är inte direkt så jag bara vill gå till "första bästa" utan vara helt säker. Skulle inte vilja vara i fel relation med fel person. 
    Nähä så nu helt plötsligt är denna fruktansvärda väntan och alla problem du målat upp inte så farligt
  • Anonym (...)
    Anonym (Lugn) skrev 2024-11-10 18:53:23 följande:
    Han kommer att sitta här 2030 om vi fortsätter svara.
    Tror du att han istället kommer bjuda ut tjejen om vi slutar svara?
  • Anonym (...)
    Anonym (Lugn) skrev 2024-11-10 19:17:03 följande:
    Nej. Tolkade du det så? 
    Jag vet inte hur det ska tolkas så jag frågar. Det kan ju tolkas så med tanke på vad du svarade på. Att TS 2025 vara kvar i samma sits(inte kommit någonstans med tjejen) som idag och sitta kvar i den här tråden - om vi fortsätter svara kommer han vara kvar i tråden, är din kommentar på det. Det skulle ju kunna antyda att motsatsen inträffar om vi skulle sluta svara. Alltså att han inte är kvar i tråden och tagit sig ur den sitsen.
  • Anonym (...)
    Anonym (Lugn) skrev 2024-11-10 19:58:14 följande:
    Självklart kommer han inte att bjuda ut henne. Det kommer aldrig att ske. Men så länge vi svarar, så kommer han att skriva här.
    men han kommer ju å andra sidan ha massor flickvänner genom livet
  • Anonym (...)
    anonym05swe skrev 2024-11-10 20:04:59 följande:

Jo och jag är i färd med att bjuda ut henne, måste bara fixa annat först. Har dessutom tagit initiativ genom att skriva henne. 

Har inget intresse för någon annan just nu och ska bjuda ut henne men vet inte hur det går logistiskt. 

Vad ska du fixa för annat?

Logistiken kommer ni lösa om ni vill träffa varandra. Det är inget att ens prata om i det här läget. Om du inte ens vet om hon vill träffa dig så behöver du inte fundera på logistiken.
Svar på tråden Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?