Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Grattis, hon är snäll och skriver lite ytligt för hon tror du är bakom.
Du missuppfattade.
Har ingen som "andrahandsval". Dock så är det ni som sagt att jag borde "ge upp" eller "söka andra" flera gånger. Har aldrig haft tjej tidigare nej.
Jag vill som sagt göra det men inte med fel tjej.
Nej inte att det ska växa fram av sig självt utan att det helst ska ska genom att bjuda in men utan att göra en massa uppstyrda saker som bara krånglar till det och liksom "växa ihop" naturligt om det känns bra för båda utan att fundera på att allt ska vara så otroligt krångligt och organiserat.
Nej, exakt därför har jag skrivit med henne via direktmeddelanden exempelvis och pratat och umgåtts med henne aktivt på event.
Om jag inte hade brytt mig hade jag inte varit i hennes DM. Om jag inte hade brytt mig om henne hade jag inte pratat med henne på eventen. Om jag inte hade brytt mig hade det inte känts väldigt jobbigt angående detta som det gör nu. Är knappast en teori.
Går inte att veta än men ska bjuda ut henne ja. Du tror jag själv är glad med detta läge?
Jag tycker såklart det är tufft men tror inte som du tror att jag "inte har en chans". Jag vill ta avgörande steg såklart.
Handlar i mångt och mycket om avstånd jo. Självklart vore det jobbigt att bli avvisad men handlar inte om det.
Håller inte med. Bara för man har en annan syn på hur man föredrar en relation betyder det inte att det är fel.
Jag ska bjuda ut henne.
Nja, har inte haft flickvän tidigare heller så är tyvärr van med detta läget.