• anonym05swe

Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?

Anonym (Smol) skrev 2024-11-15 13:51:18 följande:
    Du snackar mycket och gör väldigt lite. Du gör ju inte allt för att komma nära henne. Du sitter på FL och rapar upp samma meningar om och om igen, så vi syns nog om ytterligare ett år i tråden utan att du kommit någonvart.
    Har skrivit med henne rätt länge totalt och rätt mycket totalt men ja kunnat gjort mer men det är inte enkelt. Denna sits är inte trevlig att vara i alls. 

Vill verkligen vara i den där bra kärleksfulla relationen där man slipper oroa sig för annat och bara kunna leva med varandra i en bra relation. 
  • anonym05swe
    Anonym (X) skrev 2024-11-15 20:12:43 följande:
    Varför är det så länge sen du skrev till henne då?
    Har du skrivit nu? Har hon svarat?
    Saker har kommit i vägen (Inget relaterat till henne eller ngn annan tjej) 

Inte än nej. 
  • anonym05swe
    Anonym (X) skrev 2024-11-15 20:40:22 följande:
    Vad är viktigare än att hålla kontakten med den du är kär i?
    Har haft saker som kommit mellan emellan. Inte direkt så det är jag som ansvarar för saker bortom min kontroll som kommer fram. 
  • anonym05swe
    Anonym (Lugn) skrev 2024-11-15 20:58:02 följande:
    Fast du hinner ju skriva här. Varför väljer du FL istället för att skriva till henne?
    Jag ska skriva till henne 
  • anonym05swe
    Anonym (X) skrev 2024-11-15 21:54:03 följande:
    Vad för saker?
    Du hinner skriva här, varje dag, så varför inte till henne?
    Är mycket svårare att skriva till den man gillar JUST för att man gillar den personen. Om hon bara var vilken person som helst hade det inte varit det. Vill skriva något genomtänkt och fint och inte bara något hastigt. 

Hon vet inte om att jag gillar henne iom att jag bara skrivit normalt och inte gått in på djupare saker. Är inte omöjligt att det kan bli oss. Jag är redo att göra saker FÖR henne. 
  • anonym05swe
    Anonym (Tvillingmorsan) skrev 2024-11-15 21:43:35 följande:
    När?

Man måste inte höras varje dag, men ingen som menar allvar låter det gå flera veckor.

Du har skrivit många inlägg här de senaste veckorna. Ingen köper att du inte skulle haft tid att skriva till henne. Du har uppenbarligen tid att hänga här.

Inte för att det spelar så stor roll. Hon är inte intresserad. Då hade hon hört av sig till dig, inte låtit det gå flera veckor.

Har hon någonsin hört av sig till dig först? Hur vet du att hon är singel? Detta är frågor du inte har svarat på.
    Så snart jag kan. Vill skriva något mer meningsfullt och inte bara skriva för sakens skull. 

Vill skriva något meningsfullt inte bara skriva för sakens skull. 

Svårare att skriva med den man gillar (om man inte är i ett lyckligt förhållande)

Omöjligt att veta om hon är intresserad eller inte. Jag har varken anytt eller sagt att jag är intresserad heller. Man behöver inte skriva konstant för att vara intresserad. 

Ja på event och ja hon är singel. 
  • anonym05swe
    felicityporter skrev 2024-11-15 22:58:02 följande:
    Fast, om en kille som jag höll på att skriva med på t ex Messenger inte messat mig någon gång på tre veckor hade jag tolkat det som att han inte är intresserad av mig alls. Ibland har jag gillat en kille som skrivit med mig men när han slutat skriva på så länge tolkade jag det självklart som att han aldrig varit särskilt intresserad.
    Så jag borde skriva till henne idag? Gillar henne och är såklart intresserad fortfarande. 

Detta är så krångligt och jobbigt att behöva hantera i månader. 
  • anonym05swe
    felicityporter skrev 2024-11-16 00:41:59 följande:
    Absolut, ja!
    Har skickat nu iaf och skrev vidare på det vi skrev senast om
  • anonym05swe
    felicityporter skrev 2024-11-16 12:59:22 följande:
    Det är ju bara elakt och rentav idiotiskt skrivet av dig, TS behöver all uppmuntran han kan få och även om tjejen inte är så jätteintresserad just nu kan hon mycket väl bli det om bara TS anstränger sig mer, skriver mer till henne och frågar ut henne. Det är verkligen inte omöjligt!
    Skrev med henne igår som jag sade att skulle också.
  • anonym05swe
    Anonym (Tvillingmorsan) skrev 2024-11-17 10:14:53 följande:
    Fick du svar? Vad skrev hon? Ska ni ses?
    Ja jag fick svar och ja hon skrev. Vi har inte träff inbokad 
Svar på tråden Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?