Anonym (Tvillingmorsan) skrev 2025-01-07 16:58:08 följande:
Jag hittar ingen som är negativ för att du aldrig har varit i en relation. Kan du länka till något sådant inlägg?
Och varför svarar du mig på det sättet, när jag aldrig har skrivit att det är fel att vara oerfaren? Alla har varit i din situation någon gång. Och i din ålder är det inte ovanligt.
Det är ditt sätt att resonera och tolka verkligheten som många reagerar på. Inte att du aldrig har haft en partner.
Många vill stadga sig långsiktigt. Återigen påstår du saker som inte stämmer. Men du kan inte stadga dig långsiktigt innan du vet om en tjej är den rätta för dig, och om hon vill samma. För att veta det måste man träffas och lära känna varandra. Samt VÅGA ta risken att det kanske inte blir något seriöst, eller tar slut efter ett tag, även om båda har de bästa intentioner från början och inte bara vill strula runt.
Finns genom hela tråden
Sade inte att du tyckte det men många gör det.
Några, inte många vill faktiskt stadga sig i en långsiktig relation. Ja, jag vill också träffa henne och hoppas givetvis att han också har känslor. Att bli avvisad ytterligare skulle vara jättejobbigt iom att inte snabbt brukar få känslor och inte har en aning om vem annars jag kan vara med om detta inte går vägen.
Vill verkligen inte strula runt iaf