Anonym (Do) skrev 2024-06-08 21:35:10 följande:
1. Det är du. Du är upp över öronen förälskad i henne bara efter att ha träffat henne som hastigast i ett sammanhang med massor av andra människor runt omkring. Du har skrivit några få, med betoning på få, meddelanden till henne där hennes svar har varit svala. Det normala är att man är lite intresserad av någon som man bjuder ut för att se om det kan bli något. Så du är definitivt ytlig.
2. Utseende är viktigt för många i relationer, man dras till olika typer av utseenden. Inget konstigt i det. Det är inte allt, men en faktor bland många andra som ska stämma.
3. Det är det enda du om och om igen säger att du vill göra. Hur bra du hade varit i en relation genom att ge henne bekräftelse och göra allt för henne.
4. Med tanke på att du inte vågat snacka med henne på djupet, eftersom hon kan tolka det fel, så är det mycket möjligt att hon gör det. Ser du inte vilket moment 22 det här är?
Du är så hopplöst förlorad i detta. Du har inte en chans.
Har du fler exempel?
1. Absolut inte, insåg att jag hade känslor efter att jag pratat med henne flera gånger. Jag vill dessutom träffa henne själv för att lära känna henne ytterligare.
2. Alla tjejer jag har blivit attraherade till har inte haft särskilda drag så det stämmer inte. Man dras inte till olika typer per se.
3. Nej, jag har sagt att kompromissa i relationen är viktigt och prata i relationen bland annat som viktiga delar. Att visa att man gillar sin partner är självklart viktigt.
4. Behöver inte vara så.
Det är inte kört.