Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Mm så det är bäst att vänta tills då och sen prata mycket med henne, försöka få till en djupare kontakt där och sedan snacka efteråt?
Mm så det är bäst att vänta tills då och sen prata mycket med henne, försöka få till en djupare kontakt där och sedan snacka efteråt?
Men HerreGud!
Först väljer du en töntig signatur (Lugn) och tycker att TS skall lugna ner sig, minska dramatiken. Nu plötsligt eldar du på honom och frågar om han verkligen vågar kontakta tjejen i fråga. Snabba svängningar
TS, jag hade aldrig förtroende för sån ombytlig människa som (Lugn).
Jag kommer träffa henne nästa vecka, det är 100% klart. Vi båda ser fram emot det. Vet dock inte om jag borde kontakta henne innan för väl där kommer jag prata en del med henne och vara med henne i den grad jag kan.
Vill träffa henne mer efter detta såklart men vet inte hon direkt skulle vara beredd på det (dock hade vi bra integrationer senast vi sågs) och vi kan få ännu bättre nu.
Men HerreGud!
Först väljer du en töntig signatur (Lugn) och tycker att TS skall lugna ner sig, minska dramatiken. Nu plötsligt eldar du på honom och frågar om han verkligen vågar kontakta tjejen i fråga. Snabba svängningar
TS, jag hade aldrig förtroende för sån ombytlig människa som (Lugn).
Mitt mål är fortsatt att vi ska finna varandra trots distansen. Jag kommer prata med henne mycket under helgen med henne där. Vad mer borde jag göra? Bjuda ut henne på något veckan efter? Prata med henne efter?
Hon ser fram emot att träffa mig där iaf (hon sade att det skulle bli roligt med tre utropstecken och svarade på mitt meddelande med hjärtemoji) och jag ser fram emot att träffa henne så det är en positiv signal (antar jag)
Inte gjort det, sade bara att det är krångligt om vi blir ett par då vi har lång tid mellan våra orter.
(Jag har aldrig träffat henne utanför organisationens aktiviteter innan) då vi träffats 2 gånger totalt i ca 13 h kanske totalt.
Nej, jag skulle inte heller göra det, snarare gå på någon aktivitet som är aktiv och båda har intresse av på en plats mitt emellan våra platser typ om vi båda vill.
Om det går bra under den helgen kanske vi har en kraftigt bättre relation än tidigare. Skulle vara roligt att träffa henne mer än enbart under de gångerna vi har aktivitet i organisationen och enbart med henne då jag vill lära känna henne mer först innan jag överväger något mer. Är dock ingen "drömbild" då de sakerna jag känner om henne kommit efter att jag pratat med henne, sett henne och varit med henne under flera timmar totalt. Är inte falska minnen direkt.
En idé kan ju vara att fråga runt om det är några som vill dra vidare efter aktiviteten med organisationen är slut. Är det bara hon och du så riskerar det att bli krystat. Vill hon hänga med på en aktivitet du drar ihop så är hon troligen intresserad av dig.
Skulle jag gissa.
Ja, ska nog prata med henne och några mer om de vill hänga på med något i närheten (nackdelen är dock att det tar plats vid en konferenslokal vid mälaren med en bit bort till Sthlm/Uppsala men bör gå att kunna bjuda in henne till något (med andra) den helgen efter schemalagd tid
Jag dricker inte men vet att det går att bada i Mälaren därifrån och bara hänga runt platsen. Vet inte om det finns men ja. Målet är att vara med henne under dagarna vilket vi båda ser fram emot.
Vet iaf att det är hon som jag ske vara med så mycket som möjligt men även med andra även fast det är en hon jag verkligen vill träffa mer.
Bada i Mälaren? I december?
Jag hade inte kontaktat henne innan eventet, utan i stället försökt etablera mer kontakt då, utan att vara klängig. Du kommer märka om hon är intresserad eller inte.
Hade inte kontaktat henne innan
Att ghosta eller negga henne är för övrigt världens sämsta råd. Om sådant fungerade skulle varenda incel vara en sexgud, eller i alla fall inte oskuld.
Man kan visa intresse utan att bli för på eller klängig.