Är det ökade manshatet ett allvarligt problem?
Det finns exempel porrfilmer där kvinnor onanerar och sedan får betalt
Eller en drog till män som tar bort deras sexlust? Då skulle de inte lida. Det skulle också bli färre sexbrott.
Vilken arrogant kommentar att försöka tala om för honom hur det fungerar när du kan bara tala för dig själv. Det finns både kvinnor och män som njuter bara av den andres njutning att stimulera den andre fysiskt. Till och med att det för vissa kan vara den största njutningen.
Jag har ännu inte sett något manshat i den här tråden. Däremot ser jag män som tror sig vara utsatta för ett icke-existerande manshat, som ger exempel på skribenter som inte är manshatare utan bemöter argument som hamnat snett. Jag ser män som heller inte vill bemöta ett reellt kvinnohat i form av kvinnor som dör för mäns händer utan bara vill diskutera ett inbillat manshat.
Ett eventuellt manshat är ju inte ens farligt för män. Ni pratar om förakt som att det vore dödligt. Hur mycket förakt får inte kvinnor? Kvinnohat och kvinnoförakt leder till förslag om att kvinnors frihet ska inskränkas, kvinnor dödas, våldtas och misshandlas, kvinnor får sämre vård än män och kvinnors arbete värderas mindre.
Ändå sitter ni och beklagar er över ett förakt som är så minimalt och leder till...vadå? Att det känns lite jobbigt? Vad är konsekvenserna i verkligheten?