Anonym (Öga_mot_öga) skrev 2023-11-22 18:30:36 följande:
Jag har sett samma ändlösa hackande på samma man under lång tid nu, klart man lessnar till sist. Jag reagerar mot uppenbart kvinnohat men ser inte det här som det. Det handlar om en olycklig människa som söker förklaringar till varför han inte är, eller upplevs som gångbar hos kvinnor. Och eftersom Sverige är det land med flest singelhushåll per capita så lär han vara i gott sällskap.
Ofrivillig ensamhet sägs vara farligare än både hög alkoholkonsumtion och rökning, farligt för den mentala, men även den fysiska hälsan.
Jag ser en del kvinnor här beklaga sig över att inte hitta någon vettig eller attraktiv man vid dating. Ja, med den attityd som vissa kvinnor här har till män så är jag inte direkt förvånad. Men ingen kallar dessa för offerkoftor eller femcels.
Du har sett hackande på män påstår du. Hackandet på kvinnor då? Har du uppmärksammat det? Vad är definitionen av kvinnohat för dig? Är det när en man skriver uttryckligen jag hatar kvinnor.
eller var går din gräns? håller du med om att det är kvinnoförakt att säga saker som att kvinnor har för höga krav, att kvinnors friheter och möjligheter borde begränsas, att staten ska fördela ut kvinnor, att staten ska begränsa kvinnor, att mäns behov av tvåsamhet anses viktigare än att en kvinna ska gå lov att säga nej tack.
om man vill ha något behöver man väl göra något för att få det? Vill du ha jobb så måste du söka jobb, gå på intervju, och du måste kanske ha gått en utbildning för att vara kvalificerad. Det är samma sak med dejting, det kommer inte gratis. Det är inte hat eller att vara elak att förklara det. Det är väl mer elakt att säga till ensamma män som lider att om de förblir oförändrade ökar chansen? När det är en uppenbar lögn?