Är det ökade manshatet ett allvarligt problem?
Kommer de ensamma männen till eftertanke?
Det är ju allmänt känt att kvinnor hellre lever ensamma än med någon hon inte är attraherad av.
Kommer de ensamma männen till eftertanke?
Det är ju allmänt känt att kvinnor hellre lever ensamma än med någon hon inte är attraherad av.
En sak jag reagerade ganska starkt på var en diskussion om män och bilder där de är ute och fiskar (som hobby). Flera kvinnor tyckte det var oattraktivt och att fiskebilder fick mannen att själv se ut som en fisk.
Män som har "fel" hobbies och intressen och som döms ut för det. De flesta kvinnor är väl annars bara glada om män har något annat intresse än att bara leta kvinnor.
Nej, du kallar mig för "manshatare"
Vad är det för ondskefullt jag bidrar med menar du? Är det svordomar? Är du så lättkränkt?
Eller är det för att jag säger ifrån till allt jävla kvinnoförakt?
Fundera på den du. Tydligen så försvarar du kvinnoföraktet, för något förbannat "manshat" har jag aldrig sagt.
Är det hat att påpeka det uppenbara? Att någon är incel märks ganska tydligt på deras vanskliga sätt att resonera kring kvinnor och relationer.
Så fort någon härinne ifrågasätter incelsens knasiga kvinnosyn så blir de anklagade för att hata män. Ännu mer förvanskande med andra ord.
Samma dåliga slutledningsförmåga visas när incels startar trådar där de frågar kvinnor hur en attraktiv man är eller ser ut.
De kvinnor som vågar yttra sin sanning att de inte attraheras av tjocka latmaskar till män får samma anklagelser över sig om manshat.
Det handlar dock inte om att hata män som könsvarelser utan om att kritisera vissa dåliga egenskaper som vissa av dem har.