Anonym (Ingen_chipsnisse) skrev 2023-11-23 16:52:11 följande:
Fast uppenbart verkar det ju finnas en del kvinnor här som spenderar mycket tid vid skärmen.
Kanske dessa som ondgör sig över att inte kunna hitta någon vettig man?Visst är det så, men samtycke är dock fundamentalt för dessa kvinnor.
Och just samtycke för sex är något som aldrig går att förneka MÅSTE vara den enda vägen till sex, annars är det en våldtäkt.
molly50 skrev 2023-11-23 18:46:46 följande:
Ja,precis. Men brukar inte få något svar på det.
Samma här, ställt den frågan säkert mot hundra ggr, och kanske tom än mer ggr.
Och inte ens EN GÅNG, har de svarat på den frågan om vad är det för krav.
Men en sjukligt intressant fråga är, varför svarar de aldrig på vilka krav det är?
För det är väldigt udda och perplexande att något som de ser som så fundamentalt och att kraven är en sak.
Men ändå inte ens "vet", jag gör en vild gissning, att kravet är samtycke är samtycke är BETYDELSELÖST.
Men kanske vi en dag får reda på detta, men efter alla ggr jag frågat, så tror jag det aldrig sker.
Grinchen1990 skrev 2023-11-23 19:13:10 följande:
Nu är det så här att jag är just nu sjukskriven, och behöver fördiva dagarna med något, familjeliv är en av detta tidsfördriv.
Har inte ens varit här en dag, asså vi snackar ett par timmar. Men jag blir nästan mer stressad av detta. Aldrig någonsin har jag på så kort tid, stött på så många män som, enligt mig, uppfattas som väldigt ensamma och gnälliga.
Är det så här eller har jag bara oflyt när jag väljer trådar? Är själv man, men denna bilden som ges här är inget jag känner igen. Jag kanske har fel, har ju hänt förr...
Jag fördriver tiden en hel del tid på forum, men ändå umgås med nära och kära, jobb, fritidsintressen och kompisar.
Ändå tid över för sex och samlevnad, men sure, jag har en kvinna.
Och lite då och då försöker nån kvinna närma sig mig och försöka intimitet.
Är kategoriskt nej, då jag har en kvinna, och finner mig inte ha energi att tillfredsställa mer än en kvinna.
Sen är det så att jag i ett förhållande ser det som monogamt, och förväntar mig även min partner är(Och något jag aldrig avviker ifrån, väljer istället det som en fantasi när de stöter på mig.)
Grinchen1990 skrev 2023-11-23 19:54:46 följande:
Hahah jag håller mig undan från dom två rummen då.
Detta var verkligen något annat.
Men jag önskar er lycka till :)
Det är en, två kanske nån till som startar alla dessa trådar om hur kvinnors samtycke är av underordnad betydelse.
Och alla TS och efterföljande följer samma mönster.
TS kan vara bra frågor om samlevnad, en slutar alltid på samma punkt och när det sker, så vet man redan det är dessa giftiga och farliga incells.(Det är EXTREMT viktigt att påpeka att när vi pratar om dessa incells har inget med att göra med normala människor som medvetet eller ofrivilligt är incells.)
För just de normala incells, de är bra människor när det kommer till i hur sex och samlevnad.(Och då just detta område, andra områden kan vara annat, men irrelevant för just denna fråga.)