Inlägg från: Anonym (Fatso) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fatso)

Varför förutsätts det så ofta här att ensamma män inte vårdar sitt yttre eller tänker på hur de är och ser ut?

Vi kollar porr hela dagarna också, och tror att kvinnor ska se ut som 18-åringarna där, och att kvinnor ska låta som de gör i porr. Vi är porrskadade. Vi kan inte hantera en riktig kvinna. 

Min erfarenhet är att det inte spelar nån roll hur mycket man tränar och att man är i bra form, det är aldrig tillräckligt för en del kvinnor. Som ändå klankar ner på ens kropp.

• Anonym (Fatso)
    Anonym (Ingen_chipsnisse) skrev 2023-11-19 20:58:12 följande:
    Hade varit intressant att se hur dessa kvinnor själva ser ut, för att kunna göra en jämförelse.
    De som klankade ner på mig hade extrakilon och tränade inte själva, och var ihop med överviktiga män.
  • Anonym (Fatso)
    Anonym (Mönstret går igen) skrev 2023-11-19 20:58:33 följande:

Jag upplever inte att folk här tar för givet att de sexsvultna/bekräftelseberövade  männen inte tar hand om sig själv. 

Det gör jag.
  • Anonym (Fatso)
    Anonym (N) skrev 2023-11-19 21:36:17 följande:
    Vissa män tränar, tar hand om sig, utbildar sig, men träffar ingen ändå. Jag kan också käka en pizza någon gång i månaden men inte oftare än så. Du vräker fördomar ur dig men det finns pizzakäkande män som träffar kvinnor och det finns icke-pizzakäkande män som inte gör det. Så vad vill du få fram?
    Här är fler fördomar om ensamma män. Om han attraheras av unga tjejer så vill han bara ha unga tjejer.
    Han tror att han har genuina känslor för en yngre tjej, men han är bara kåt.
  • Anonym (Fatso)
    Anonym (Mönstret går igen) skrev 2023-11-19 21:48:02 följande:
    Jag beskrev vad jag "SER" i min omgivning och har gjort så länge jag levt. Nätdejting befattar jag mig inte med och inte haft nån anledning senaste 30 åren men har ju viss inblick i hur männen beskrivs utifrån andras berättelser och fått se en del bevis i folks telefoner.

Det tvivlar jag starkt på. Hade så varit fallet hade de inte suttit på nätet och beklagat sig eller dominerat KÖPSEXSAJTERNA!

Ligor?? Vem sysslar med sånt som lever i verkligheten?
    Ligor är det många som nämner, speciellt om ensamma män vill träffa kvinnor. Jag var t ex förälskad i en yngre tjej, då pratade många om att jag inte var i hennes liga. Min syster sa "hon är inte intresserad". Flera här tror att hon sa så för att inte ge mig falska förhoppningar, då hon förstod att jag inte var i hennes liga.
  • Anonym (Fatso)

Kom på en annan fördom om ensamma män. Vi överskattar vår attraktionskraft, tror att vi ser yngre ut än vi är.
    Det här såg jag också när jag skrev om den yngre tjejen. Jag kan inte ha nåt som en yngre tjej attraheras av.
    Det är typiskt män att inbilla sig.

• Anonym (Fatso)
    Anonym (Fatso) skrev 2023-11-19 21:58:52 följande:

Kom på en annan fördom om ensamma män. Vi överskattar vår attraktionskraft, tror att vi ser yngre ut än vi är.
    Det här såg jag också när jag skrev om den yngre tjejen. Jag kan inte ha nåt som en yngre tjej attraheras av.
    Det är typiskt män att inbilla sig.

Sen träffade jag en ännu yngre tjej, och det var hon som skrev till mig. Hon sa att hon var attraherad av mig. Då skrev några här att jag nu tror att alla 22-åringar vill ha mig. Och jag tror att jag blir yngre när jag träffar unga tjejer.
  • Anonym (Fatso)
    Anonym (N) skrev 2023-11-19 22:08:22 följande:
    Vem f-n har talar om kvinnotilldelning förutom du?
    Också en fördom. Alla ensamma män är incels, och tycker att kvinnor är skyldiga att ligga med oss, för det är synd om oss.
  • Anonym (Fatso)

Ensamma män tror att ett förhållande bara handlar om ligga. Han ser henne som ett föremål, förstår inte att hon är en person, en människa.  Livet blir perfekt om han blir tillsammans med en kvinna. 

• Anonym (Fatso)

Ensamma män som inte haft en kvinna på många år är suspekta. Han måste jobba med sig själv så att han blir attraktiv för kvinnor. Det kan handla om att han bör gå till gymmet. Om han redan tränar så är det nåt annat som är fel på honom. 
    De bra männen är redan upptagna. Om en man är gift t ex så är han bättre än de ensamma männen.

Svar på tråden Varför förutsätts det så ofta här att ensamma män inte vårdar sitt yttre eller tänker på hur de är och ser ut?