Anonym (Confused) skrev 2023-11-20 14:31:41 följande:
Jag hade gärna hört reflektioner, erfarenheter mm. Och det skulle jag fortsatt gärna höra om. Tyvärr har det enda lite mer nyanserade inlägg som skrivits här inte följts upp efter att jag ställde en följdfråga.
Det är väl inte konstigt att jag reagerar när jag blir påhoppad och kallad narcissist etc.
Fast bara reflektioner som säger det du vill höra, eller?
Jag menar, om du ville att alla bara ska säga att det där kommer gå skitbra och risken att ni återigen hamnar under lakanen är 0, totalt obefintlig, finns inte på kartan ... så är det väl bättre att du skriver det i din trådstart.
Men nu gjorde du inte det och då kommer du få ALLA slags reflektioner inte bara de du helst vill ha.
Vänd på det, hur tror du din man skulle reagera på frågan... älskling jag har en kompis som jag var otrogen mot mitt ex med som jag skulle vilja återknyta kontakten med eftersom jag känner att jag vill ha honom i mitt liv, vad tycker du om det?
Om du inte tror att din man kommer jubla åt det, varför blir du då så himla sur över att någon här säger SAMMA sak din man kommer säga?
Vad är det du är ute efter? Vill du ha råd eller vill du bara ha medhåll och pepp att göra något i grunden VET att din man inte skulle gilla?