• Anonym (K)

Hjälp mig nuuu!! Snälla, påväg att gå tillbaka!

Vad bestod den psykiska misshandeln av?
    på vilket sätt var din partner kontrollerande?
    Är det dina barns förälder? Blev dina barn också utsatta för kränkningar av den personen, eller bevittnade de hur du blev misshandlad av personen?

• Anonym (K)
    Anonym (Hjälp) skrev 2023-11-19 10:15:33 följande:

Jag klarade av att stå emot under kvällen och natten men vaknar i panik och ser att mitt ex inte skrivit något mer och då får jag jordens stress idet! Känns som att mitt ex kör med olika taktiker först så skickades det massa mess om hur hemsk jag var, sen en vecka med fina sms om minnen osv och sen ett där vi aldrig någonsin igen skulle höras och nu skuldbeläggande sms. Jag börjar tvivla på mig själv, är det kanske jag som är hemsk, jag som inte försökt tillräckligt, blir galen!! Det är så jobbigt och så svårt att stå emot för jag har aldrig tidigare älskat så starkt. Mina barn är det enda jag hela tiden tänker på för annars hade jag redan gått tillbaka. Vill vara en förebild för dom och vill aldrig att de ska få för sig att det är ok att bete sig så. 

Bra jobbat! Fortsätt så.

Det är ju klassiska trick han kör med skuldbeläggande och sen love bombing.

Skriv ner allt elakt han skriver i ett dokument. Så när han är snäll går du in och läser allt elakt han skrivit. Det är så lätt att fokusera på det fina och glömma det dåliga, och när det är så mycket dåligt minns man inte allt heller, lätt att glömma hur många gånger de kallat en för hemska saker, eller sagt saker framför barnen.

Barnen kommer må så mycket bättre med en mamma som inte tassar på tå och blir nedbruten i sitt eget hem.

Svar på tråden Hjälp mig nuuu!! Snälla, påväg att gå tillbaka!