• Anonym (let us fuck)

Tinder-ligg

Om man vill ligga så ska man ha Tinder. Säger alla. En kvinna skrev att hon aldrig fått ligga så mycket sen hon skaffade Tinder.
    Hur många ligg har ni fått? Skriv om du är man eller kvinna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-18 15:20
    Jag själv är man och varit där i över 3 år. Inte ens träffat nån. Bara pratat med 4 st. Så... var är liggen?

• Svar på tråden Tinder-ligg
  • Anonym (Tyrann)
    Gurksoppa skrev 2023-11-21 19:48:17 följande:
    Men det är ju något med din profil som inte får kvinnor att svepa ja om jag förstår dig rätt? då misstänker jag (läs misstänker inte påstår) att kvinnor får en annan uppfattning av att läsa din profil. Eller varför tror du kvinnorna sveper nej? 
    Ful?
  • Anonym (Men)
    Anonym (Tyrann) skrev 2023-11-21 20:04:40 följande:
    Ful?
    Vet du något om hur han ser ut? Det finns många fula män som ligger.
  • Anonym (?)
    Gurksoppa skrev 2023-11-21 19:48:17 följande:
    Men det är ju något med din profil som inte får kvinnor att svepa ja om jag förstår dig rätt? då misstänker jag (läs misstänker inte påstår) att kvinnor får en annan uppfattning av att läsa din profil. Eller varför tror du kvinnorna sveper nej? 
    Jag har bett honom lägga ut profiltexten så att vi kan ge input men han vägrar.
  • Anonym (Tyrann)
    Anonym (Men) skrev 2023-11-21 20:08:42 följande:
    Vet du något om hur han ser ut? Det finns många fula män som ligger.
    Ingen aning. Det var en fråga
  • Anonym (let us fuck)
    Anonym (Blä) skrev 2023-11-21 18:31:53 följande:
    Låt mig gissa, du har inte lyckats med liggandet och anser det vara kvinnors fel. Dom är skyldiga dig ett ligg för att du registrerat dig på tinder.

Nej, att det beror på dig själv kan det ju omöjligen vara. 
    Gissa på du.

Jag förstår ju att kvinnorna sveper vänster för att de inte är intresserade, men det borde finnas flera för mig också? Alla har inte samma smak, och när man ser att kvinnor ligger med hundratals olika män...  Hur svårt ska det vara? 
  • Anonym (Igen)
    Anonym (?) skrev 2023-11-21 18:59:19 följande:

Jag har bett att han delar med sig av sin profiltext så att han kan få hjälp med den. Men som vanligt är han inte intresserad. 

Undrar om han vågar nappa på Igens erbjudande.

Okej så hör har vi ett av problemen som vi kan identifiera då- han nappar inte på inviter eller erbjudanden eller tar chanser. Ser bara att han helt undvikit det. Lite motsägelsefullt mot hur desperat i texten ts är att få ligga. 

• Anonym (Igen)
    Anonym (Men) skrev 2023-11-21 19:19:57 följande:
    Står ditt erbjudande fortfarande fast till honom?

Nyfiken på om han skulle nappa.

vad bör jag veta om kaffedraken?, låter inte positivt att du frågar så haha.

Men skulle väl kunna ställa upp för att göra en sån stackars Man glad och ge han lite hopp och liv :P så tråkigt att läsa om män som gett upp så mycket att man skriver såhär på familjeliv. 

verkar inte som han nappar?dock :( 

• Anonym (Igen)
    Anonym (let us fuck) skrev 2023-11-21 21:25:28 följande:
    Gissa på du.

Jag förstår ju att kvinnorna sveper vänster för att de inte är intresserade, men det borde finnas flera för mig också? Alla har inte samma smak, och när man ser att kvinnor ligger med hundratals olika män...  Hur svårt ska det vara? 

Så svårt som du gör det. Du svarar inte ens ett öppet erbjudande. 

Swipar du höger på alla?

för övrigt har du nog en snedvriden bild av tinder, många är verkligen inte där bara för ligg. 

• Anonym (Knäpp)
    Anonym (let us fuck) skrev 2023-11-21 21:25:28 följande:
    Gissa på du.

Svaret är att det tydligen är svårt för dig. Då du inte vill förändra ditt beteende eller se över profilens utstråling.

du nappar inte när du får chansen (som med tjejen som ville ses när corona härjade) och du verkar långt ifrån avslappnad och spontan.
  • Anonym (Men)
    Anonym (Knäpp) skrev 2023-11-21 21:40:10 följande:
    Svaret är att det tydligen är svårt för dig. Då du inte vill förändra ditt beteende eller se över profilens utstråling.

du nappar inte när du får chansen (som med tjejen som ville ses när corona härjade) och du verkar långt ifrån avslappnad och spontan.
    Han vill inte ens nappa på ett direkt erbjudande i tråden. Han får världens chans men föredrar att älta.
Svar på tråden Tinder-ligg