• Anonym (let us fuck)

Tinder-ligg

Om man vill ligga så ska man ha Tinder. Säger alla. En kvinna skrev att hon aldrig fått ligga så mycket sen hon skaffade Tinder.
    Hur många ligg har ni fått? Skriv om du är man eller kvinna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-18 15:20
    Jag själv är man och varit där i över 3 år. Inte ens träffat nån. Bara pratat med 4 st. Så... var är liggen?

• Svar på tråden Tinder-ligg
  • Anonym (let us fuck)
    Anonym (Tyrann) skrev 2023-11-21 20:04:40 följande:
    Ful?
    Ja. Det är flera kvinnor jag ville matcha med, men de svepte vänster. Jag är för ful för ett fuck.
  • Anonym (let us fuck)
    Anonym (let us fuck) skrev 2023-11-22 07:03:00 följande:
    Ja. Det är flera kvinnor jag ville matcha med, men de svepte vänster. Jag är för ful för ett fuck.
    Vissa säger att vuxna människor inte pratar om ligor, men det finns många som gör det. Och det är nog så att kvinnor får fler matchningar även på Tinder.

citat:

Är inte heller intresserad av tjocka tjejer eller tjejer som är fulare än mig. Vill åtminstone ha någon som spelar i samma liga som mig. Jag är alltså inte en av dessa desperata män som ligger med typ vem som helst. 

Jag vet män som ser helt ok ut (sexor) som har fått ligg och dejter via Tinder. Oftast med kvinnor som spelar i samma liga som de själva. 

En manlig bekant har nyligen träffat en tjej via Tinder och de är nu ett par. Han är absolut inte snygg (en femma, MAX) och hon är i samma liga. 

e inlägg en gång.

Jag har hängt på Tinder de senaste fem åren från och till i perioder. Jag skulle klassa mig själv som en fyra på tiogradig skala. Ser dock yngre ut än mina 52 och är vältränad. Jag har matchat med några få kvinnor under åren. Jämför jag med min kvinnliga vän så får hon hur många matchningar som helst på en dag.  Jag skulle säga tillhör du inte de 20% snyggaste männen är det nästan ingen idé. Som kvinna är det motsatt förhållande - det är bara de 20% minst attraktiva som inte får matchningar.
    Jag har träffat några riktigt heta kvinnor , så facit i hand har det i alla fall varit värt det

• Anonym (Igen)
    Anonym (M2) skrev 2023-11-22 02:10:01 följande:
    Skulle du själv outa dig till random FL-användare om du var i hans kläder, med hans historia på forumet, du har ju ingen aning om vem som är seriös med goda avsikter eller vem som är en potentiell hatare eller stalker.

Ts är ju anonym? Hur ska jag veta vem han är? Någon skrev kaffedraken? 

fast, jag kan ändå förstå för jag är ju i samma sits att träffa någon anonym från nätet om han hade nappat , och värre för mig då jag tjej, han  hade kunnat få min snap så hade han först sett bilder och de hade jag också velat ha såkslrt innan jag träffar nån xD men med alls historia alla verkar säga att han har här, så blir man ju fundersam. Var har han gjort? 

• Anonym (Knäpp)
    Anonym (let us fuck) skrev 2023-11-22 07:10:42 följande:
    Vissa säger att vuxna människor inte pratar om ligor, men det finns många som gör det. Och det är nog så att kvinnor får fler matchningar även på Tinder.

citat:

Är inte heller intresserad av tjocka tjejer eller tjejer som är fulare än mig. Vill åtminstone ha någon som spelar i samma liga som mig. Jag är alltså inte en av dessa desperata män som ligger med typ vem som helst. 

Jag vet män som ser helt ok ut (sexor) som har fått ligg och dejter via Tinder. Oftast med kvinnor som spelar i samma liga som de själva. 

En manlig bekant har nyligen träffat en tjej via Tinder och de är nu ett par. Han är absolut inte snygg (en femma, MAX) och hon är i samma liga. 

e inlägg en gång.

Jag har hängt på Tinder de senaste fem åren från och till i perioder. Jag skulle klassa mig själv som en fyra på tiogradig skala. Ser dock yngre ut än mina 52 och är vältränad. Jag har matchat med några få kvinnor under åren. Jämför jag med min kvinnliga vän så får hon hur många matchningar som helst på en dag.  Jag skulle säga tillhör du inte de 20% snyggaste männen är det nästan ingen idé. Som kvinna är det motsatt förhållande - det är bara de 20% minst attraktiva som inte får matchningar.
    Jag har träffat några riktigt heta kvinnor , så facit i hand har det i alla fall varit värt det

Tror du det känns roligt att vara en av de där tjocka och oattraktiva kvinnorna som män bara matchar med för att få ett desperat ligg och egentligen inte är intresserade av? 
    Nä det känns enormt förnedrande faktiskt. finns inget smickrade i det alls och bryter bara ner självkänslan ännu mer.
    men i din värld så ska man vara tacksam för att man får en massa matchningar av män som egentligen inte är intresserade.
  • Anonym (let us fuck)
    Anonym (Knäpp) skrev 2023-11-22 10:00:48 följande:
    Tror du det känns roligt att vara en av de där tjocka och oattraktiva kvinnorna som män bara matchar med för att få ett desperat ligg och egentligen inte är intresserade av? 
    Nä det känns enormt förnedrande faktiskt. finns inget smickrade i det alls och bryter bara ner självkänslan ännu mer.
    men i din värld så ska man vara tacksam för att man får en massa matchningar av män som egentligen inte är intresserade.
    Nej, kan inte vara roligt. Tror du det är roligt för mig som man att gå år efter år och inte hitta nån kvinna att ligga med? Att ensamma män anses vara desperata och sätter på vad som helst? 

Många tänker så, att man är i ligor.
  • Anonym (Tyrann)
    Anonym (let us fuck) skrev 2023-11-22 10:23:05 följande:
    Nej, kan inte vara roligt. Tror du det är roligt för mig som man att gå år efter år och inte hitta nån kvinna att ligga med? Att ensamma män anses vara desperata och sätter på vad som helst? 

Många tänker så, att man är i ligor.
    Du har ju fått Ett erbjudande om ligg här i tråden som du bara ignorerar. Så du vill nog inte ligga ens
  • Anonym (let us fuck)
    Anonym (Igen) skrev 2023-11-22 09:31:11 följande:

fast, jag kan ändå förstå för jag är ju i samma sits att träffa någon anonym från nätet om han hade nappat , och värre för mig då jag tjej, han  hade kunnat få min snap så hade han först sett bilder och de hade jag också velat ha såkslrt innan jag träffar nån xD men med alls historia alla verkar säga att han har här, så blir man ju fundersam. Var har han gjort? 

Det är så mycket... Jag hatar kvinnor, vill bara ha yngre tjejer (är pedofil), utsatt tjejer för övergrepp m.m.
  • Anonym (M2)
    Anonym (Igen) skrev 2023-11-22 09:31:11 följande:

Den användare som han eventuellt skulle träffa, kommer ju då få veta vem han är i verkligheten, och om han inte har någon lust att någon random FL-användare ska få veta hans identitet så är det väldigt förståeligt.
  • Anonym (M2)
    Anonym (Blä) skrev 2023-11-22 03:32:43 följande:
    Det skriver han inte. Han skriver "det säger alla" 
    Hur kan någon känna sig snuvad på ett ligg på grund av det? Jo, en person som känner sig berättigad till det. En självupptagen jävel där allt ska kretsa runt honom och hans behov.
    Han skriver heller inte det du påstår, så dina spekulationer är inte mer rätt än mina.
Svar på tråden Tinder-ligg