Anonym (let us fuck) skrev 2023-11-22 07:10:42 följande:
Vissa säger att vuxna människor inte pratar om ligor, men det finns många som gör det. Och det är nog så att kvinnor får fler matchningar även på Tinder.
citat:
Är inte heller intresserad av tjocka tjejer eller tjejer som är fulare än mig. Vill åtminstone ha någon som spelar i samma liga som mig. Jag är alltså inte en av dessa desperata män som ligger med typ vem som helst.
Jag vet män som ser helt ok ut (sexor) som har fått ligg och dejter via Tinder. Oftast med kvinnor som spelar i samma liga som de själva.
En manlig bekant har nyligen träffat en tjej via Tinder och de är nu ett par. Han är absolut inte snygg (en femma, MAX) och hon är i samma liga.
Jag har hängt på Tinder de senaste fem åren från och till i perioder. Jag skulle klassa mig själv som en fyra på tiogradig skala. Ser dock yngre ut än mina 52 och är vältränad. Jag har matchat med några få kvinnor under åren. Jämför jag med min kvinnliga vän så får hon hur många matchningar som helst på en dag. Jag skulle säga tillhör du inte de 20% snyggaste männen är det nästan ingen idé. Som kvinna är det motsatt förhållande - det är bara de 20% minst attraktiva som inte får matchningar.
Jag har träffat några riktigt heta kvinnor , så facit i hand har det i alla fall varit värt det
Tror du det känns roligt att vara en av de där tjocka och oattraktiva kvinnorna som män bara matchar med för att få ett desperat ligg och egentligen inte är intresserade av?
Nä det känns enormt förnedrande faktiskt. finns inget smickrade i det alls och bryter bara ner självkänslan ännu mer.
men i din värld så ska man vara tacksam för att man får en massa matchningar av män som egentligen inte är intresserade.