• Nakrjo

Är det nåt skumt han sysslar med?

Jag vill mest veta vad andra tror för jag har en tendens att överanalysera saker och är lite konfunderad...

Min sambo har nog dammsugit typ 10 ggr sedan bi blev tillsammans för 7 år sedan, to paint the picture.

Idag när jag kom hem hade han tagit av alla Sängkläder och slängt dom direkt in i tvätten så den var igång när jag kom hem. Dessutom öppnat sovrumsfönstret för att "vädra". 

Vi snackar om killen som låter skitiga sängkläder ligga i veckor och skräpa på golvet om inte jag tar dom.

Jag menar inte att han varit otrogen men skumt som fan för någon som aldrig gör sånt annars och jag kan inte komma på andra 'aktiviteter' som skitar ner en säng så pass att sängkläderna måste bytas direkt...

Vad tror ni?

N
  • Svar på tråden Är det nåt skumt han sysslar med?
  • Nakrjo

Jag har frågat och han säger bara att dom behövde bytas.. 

Jag vill inte anklaga utan bevis men jag har ingen aning om hur jag ska lyckas skaffa bevis heller. 

Jag var iväg med jobb tis-ons men han hade ju kidsen hemma så jag hoppas verkligen inte han haft någon här då. Och isf har jag ju sovit i dom lakanen en natt 🤮 Han visade dock att lakanet var sönder vid hans fotända men kunde inte svara på hur det gått sönder. Nu känns det ännu mer weird.

Han blev sur på mig i morse och han jobbar hemma om dagarna så han har ju guldläge varje dag. Kanske får komma hem på lunchen en dag och överraska eller nåt

• Nakrjo
    Anonym (Lazlo) skrev 2023-11-17 22:21:13 följande:

Jag tror han har någon form av rumplekar för sig bara. Blir kladdigt med glidmedel. 

Haha ja, mycket möjligt iofs
  • Nakrjo

Jag får väl göra en fuling och kolla igenom hans telefon helt enkelt. Vilket aldrig är lätt med den mannen..

• Nakrjo

Skulle det finnas otrohet så åker han ut med huvudet före, inget snack. Men med två barn och hus vill jag vara 100% säker innan jag vänder upp och ner på deras värld.

• Nakrjo
    Anonym (Fog för misstanke?) skrev 2023-11-20 10:17:14 följande:
    Otrohet är nog inte det första du ska misstänka.
    Mer troligt som flera i tråden säger att han har haft egen-sex som medfört fläckar, eller liknande.

Men om du misstänker otrohet, konfrontera inte!
    Om du framför misstankar och ställer frågor så minskar du drastiskt dina möjligheter att få fram fakta och bevis.

Om du vill bli av med dina misstankar, att antingen övertyga dig själv om att han inte är otrogen, eller få fram säkra bevis på att han är otrogen,
    så är din enda chans att diskret och i hemlighet själv ta reda på fakta.
    Alltså helt enkelt lite vanligt traditionellt detektivarbete kombinerat med tålamod och list.

Att konfrontera är det absolut sämsta alternativet, i de allra flesta fall faktiskt fullständigt värdelöst, om man vill få fram fakta. 
    Att konfrontera finns inte på kartan för han skulle aldrig erkänna. Det finns fler frågetecken i beteendet som att han ofta behöver gå in och jobba ett par timmar om natten (vilket är helt normalt i hans yrke, enligt honom. Jag har aldrig jobbat med det så egentligen kan det vara världens bästa cover), han är mer hemlighetsfull och inne i sin telefon och annat. 

Jag sitter lugnt i båten och ser vad mer som kan tänkas dyka upp, för jag tänker absolut inte fråga honom rakt ut.

Har faktiskt frågat varför han är så arg och irriterad sista tiden och om det hänt nåt men får bara ett "Nej" tillbaka. 

Så det finns mer bakom mina tankar än bara nybäddad säng
Svar på tråden Är det nåt skumt han sysslar med?