• Nakrjo

Är det nåt skumt han sysslar med?

Jag vill mest veta vad andra tror för jag har en tendens att överanalysera saker och är lite konfunderad...

Min sambo har nog dammsugit typ 10 ggr sedan bi blev tillsammans för 7 år sedan, to paint the picture.

Idag när jag kom hem hade han tagit av alla Sängkläder och slängt dom direkt in i tvätten så den var igång när jag kom hem. Dessutom öppnat sovrumsfönstret för att "vädra". 

Vi snackar om killen som låter skitiga sängkläder ligga i veckor och skräpa på golvet om inte jag tar dom.

Jag menar inte att han varit otrogen men skumt som fan för någon som aldrig gör sånt annars och jag kan inte komma på andra 'aktiviteter' som skitar ner en säng så pass att sängkläderna måste bytas direkt...

Vad tror ni?

N
  • Svar på tråden Är det nåt skumt han sysslar med?
  • Anonym

Frågade du varför han bytte lakan?

• Anonym (RRhuh)

Ja, han är otrogen.

• Anonym (Hm)

otrogen! Solklart fall

• Tow2Mater

Om du varit borta har han ju ätit beställpizza i sängen varje dag, det kletar ner och stinker pizza. Han ville inte du skulle veta.

• Anonym (?)

Knullade en tjej när min egen tjej pluggade i Uppsala ... råkade komma lite blod på det vita lakanet ... Kollade aldrig ens madrassen....
    Jävlar vad jag gnuggade i handfatet innan hon skulle komma hem. 
    Duckade den pucken men allt hoppade upp och bet mig i arslet senare med en annan tjej som började som kk men det höll i 5 år med förlovning.

• Nakrjo

Jag har frågat och han säger bara att dom behövde bytas.. 

Jag vill inte anklaga utan bevis men jag har ingen aning om hur jag ska lyckas skaffa bevis heller. 

Jag var iväg med jobb tis-ons men han hade ju kidsen hemma så jag hoppas verkligen inte han haft någon här då. Och isf har jag ju sovit i dom lakanen en natt 🤮 Han visade dock att lakanet var sönder vid hans fotända men kunde inte svara på hur det gått sönder. Nu känns det ännu mer weird.

Han blev sur på mig i morse och han jobbar hemma om dagarna så han har ju guldläge varje dag. Kanske får komma hem på lunchen en dag och överraska eller nåt

• Anonym (Lazlo)

Jag tror han har någon form av rumplekar för sig bara. Blir kladdigt med glidmedel. 

• Nakrjo
    Anonym (Lazlo) skrev 2023-11-17 22:21:13 följande:

Jag tror han har någon form av rumplekar för sig bara. Blir kladdigt med glidmedel. 

Haha ja, mycket möjligt iofs
  • Anonym (RRhuh)

Ja då kan det varit pga lakanet, att det var irriterande att ligga i det...

• Anonym (baktanken)

Antingen sexlek med sig själv som gått fel och känns för pinsamt att tala om, eller så kanske han har haft någon där.

En del blir så fulla så de skiter ner sig, men det borde du väl märkt.

Själv har jag hemorrojder som kan blöda illa i perioder, har man otur kan det bli en fläck då.

Svar på tråden Är det nåt skumt han sysslar med?