Inlägg från: Anonym (Hm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hm)

Bo granne med barnfamilj när kan,man gnälla?

Jag tycker man ska tänka sig för om man väljer att bo i lgh så får man ta att det bor annat folk där oxå. Inte så lätt att få tyst på ett litet barn heller 

• Anonym (Hm)
    Anonym (Trött) skrev 2023-11-16 15:16:27 följande:
    Alla har heller inget större val än att bo i lägenhet.
    Och det ska man kunna utan att riskera sin nattsömn.

Här på FL verkar de flesta tycka att småungar kan få härja, skrika och rumstera om dygnet runt om så vore. Det är ju baaaaaaaaaaaaaaaaaaaarn!!! 
    Du vet väl inte vilka problem familjen har med två åringen heller. kanske inte är så enkelt.
    hatar Sura grannar som tror dom bestämmer över hela huset 
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Trött) skrev 2023-11-16 16:01:32 följande:
    Hata på du, jag behöver min nattsömn oavsett varför din unge rumsterar om på nätterna.
    Ta tag i ungens dygnsrytm istället för att terrorisera grannarna!

Tror fan att man blir förbannad!
    Min unge?
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Gnällkärringen) skrev 2023-11-16 17:01:18 följande:
    Jag utgår från vad reglerna säger för huset och där står det man ej ska störa sina grannar och ska vara tyst efter kl 22. Alla andra följer dessa regler men dom här flyttade nyss in och verkar inte förstå hur mycket dom stör. Man kan ju lära ungen att man springer inte inomhus speciellt inte i ett flerfamiljshus där det bor andra personer. Och att inte hålla på med högljudda och aktiva lekar sent på kvällen. Förresten så anser jag nog att ett så litet barn ska ligga och sova den tiden på kvällen. 
    Jag menar att som kan ju ha problem med barnet som har svårt att sova osv? menar att man inte ska döma så snabbt
Svar på tråden Bo granne med barnfamilj när kan,man gnälla?