Inlägg från: Anonym (Lumlumi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lumlumi)

Ni som har erat/ era barn omplacerade..

Agda90 skrev 2023-11-14 13:26:58 följande:
    Med andra ord, du har varit i klorna på soc under många år och inte gjort ett skit åt situationen så summa kardemumma blev att du blev av med ditt barn och nu gnäller du här. Du har inte skrivit vad du har försökt göra för att förbättra situationen utan fortsatt att gnälla. Allt är alla andras, främst kvinnors, fel. Offerkoftan måste sitta sjukt bra!

Läs den här boken du...

• Anonym (Lumlumi)
    EpicF skrev 2023-11-14 13:35:22 följande:

Ts: Om du ännu inte har kommit på intervjun så bör du få profisionell hjälp med cv och personligt brev. Samt se över vad för jobb du säker. Har du kompetans för alla jobb du söker? 

Ja jag har kompetens för allt jag söker, inte går jag och söker som kirurg utan utbildning.
  • Anonym (Lumlumi)
    Agda90 skrev 2023-11-14 13:36:24 följande:
    Nej tack
    Misandrist.
  • Anonym (Lumlumi)
    Anonym (Tråkiga mamman) skrev 2023-11-14 13:44:58 följande:

Wow du har lika skev syn på kvinnor/medmänniskor som Andrew Tate.
    Enda skillnaden , du är fattig och okänd.

Nu ska jag göra mig klar för för jobbet, måste ju försörja familjen.

Lyssnar inte på AT....
    Läser och Lyssnar på f.d FBI agenten Myron Gaines.
  • Anonym (Lumlumi)
    Agda90 skrev 2023-11-14 14:19:08 följande:
    Men du lyssnar på någon som av New York Post beskrivs som "den nya Andrew Tate"
    Herregud vilken obildning, inte ens Myron håller med Andrew till 100%
  • Anonym (Lumlumi)
    EpicF skrev 2023-11-14 14:30:10 följande:
    Då får du se över ditt cv och personliga brev. Och om du får ingernuv bör du tänka på hur du pratar och beteer dig. 

Och du kanske borde fundera på varför du har bytt jobb/blivit uppsagt och varför tidigare jobb inte har fungerat för dig. 

Så som du beteer dig i tråden är det förmodligen väldigt få som skulle vilja ha dig som kollega. Troligen inte ens män. 
    Bara för din upplysning så förlorade jag mitt jobb pga Putins intrång i Ukraina..
    Vad har man för alternativ om Ryssland stod för 75% av all inkomst till företaget?? 
  • Anonym (Lumlumi)
    EpicF skrev 2023-11-14 16:09:29 följande:

Med attityden du uppvisar i tråden så förstår jag art.du har problem med socialtjänsten och inte kan ta hand om ett barn. Jag kan också förstå om du inte något jobb. 

Artarded felcher
  • Anonym (Lumlumi)
    EpicF skrev 2023-11-14 17:47:59 följande:
    Soc ska ge nintendot till ts barn som är placerat i familjehem för att ts inte klarar av sitt föräldraskap. 
    Du tycker alltså dom bara ska komma förbi mig och plocka de då???
  • Anonym (Lumlumi)
    EpicF skrev 2023-11-15 09:48:41 följande:
    Skrev jag det? 

Nej, det gjorde jag inte. Men om din sin vill ha med Nintendot och soc anser att det skulle vara bra för sonens välmående, så är du rätt korkad som inte går med på det. 

Som förälder ska man göra allt för sitt barns välmående. Du gör däremot inte det vilken kan vara en orsak till omhändertagandet. 
    Ska dom ge mitt barn Nintendot, då får dom helt enkelt skriva på ett kontrakt på hyra, för att jag kan inte garantera att dom bara låter mitt barn spela på de och hindrar deras egna barn spela på de.

Och när sa jag att mitt barn var en pojk?
  • Anonym (Lumlumi)
    EpicF skrev 2023-11-15 10:24:53 följande:
    Nej, de gör det inte. Du ger själv ditt barn nintendot för din sons välmående. Socialen är enbart mellanhand för leverans. 

Eller så kan du säkert ta med det vid nästa umgänge. 

Nej, ditt barn kan lika gärna vara en flicka. Men summan blir detsamma, du borde bry dig om ditt barn. 
    Hur kan jag då vara säker att ENBART mitt barn spelar på de?
Svar på tråden Ni som har erat/ era barn omplacerade..