HeiHei skrev 2023-11-17 10:53:50 följande:
Jag kan lägga EN åsikt iaf om att FL kan ta denna tråd och eliminera den då dom flesta verkar inte vilja hålla vänlig ton och trycker ner TS lite onödigt.
Vid vänligare kommentarer tror jag säkert att TS hade öppnat sig mer om situationen.
Om du nu jobbat tidigare inom soc som du skrivit tidigare kanske du inte skulle ha varit så otrevlig och kalla en hobby för ett larvigt spel och be TS växa upp.
Jag spelar samma kortspel som TS, håller dessutom på att lära upp min äldsta son i spelreglerna och hur man spelar, då är jag också larvig.
Sluta vara så "tantig" Ingen har väl kallat dina hobbyer för larviga eller?
Om man låter spelet gå före att vara en närvarande förälder som ser sitt barns bästa så ja, då är spel larviga och du kan kalla mig för tant, tom kärring, utan några citattecken för jag står fast vid min åsikt.
TS fick bra råd i början, eller har du missat att det första jag skrev var att han skulle ta kontakt med handläggare på soc?
Men istället för att ta till sig råden gick TS om som en ångvält om sitt kvinnoförakt och hur han skulle ta hyra för sitt Nintendo.
Jag skrev att jag har jobbat inom soc, inte att jag har arbetat som handläggare och jag väger inte mina ord på en guldvåg när föräldrar behandlar sina barn som skit