• Agda90

Ni som har erat/ era barn omplacerade..

Anonym (Lumlumi) skrev 2023-11-14 12:50:23 följande:
    NI ÄR JU 2, JAG ÄR HELT ENSAM VARS FAN SKA JAG SKRIVA DE FÖR ATT DE SKA SYNAS?????????

JAG SKA ALLTSÅ MOT MITT BARNS VILJA TVINGA HEN ATT BÖRJA NÅGON SPORT???? 

ÄR DE DEN FRAMTIDEN SOM SKA INSTALLERAS I UNGDOMARNA, DE SKA VARA AKTIVITETER VIA TVÅNG???
    Vi är två HELTIDSARBETANDE, du är arbetslös. Så tidsmässigt ska du kunna fixa att ta hand om ETT barn!

Jag skrev ingenstans att du ska TVINGA ditt barn. Men att få med barnet ut på en promenad är inte någon raketforskning!

Sen är det ditt jobb som förälder att lära ditt barn att rörelse och vad man äter är viktigt för hälsan! 
    Vad gjorde du under den där månaden som du ansåg att du ska utföra mirakel?
  • Agda90
    Anonym (Lumlumi) skrev 2023-11-14 13:21:50 följande:
    Kurser i föräldraskap??
    Får man fråga hur golvet är på ditt jobb?
    Med andra ord, du har varit i klorna på soc under många år och inte gjort ett skit åt situationen så summa kardemumma blev att du blev av med ditt barn och nu gnäller du här. Du har inte skrivit vad du har försökt göra för att förbättra situationen utan fortsatt att gnälla. Allt är alla andras, främst kvinnors, fel. Offerkoftan måste sitta sjukt bra!
  • Agda90
    Anonym (Lumlumi) skrev 2023-11-14 13:31:38 följande:
    Läs den här boken du...
    Nej tack
  • Agda90
    Anonym (Lumlumi) skrev 2023-11-14 13:30:52 följande:
    Fanns ingen man... enda mannen var mitt ombud.
    Det verkar alltså inte som att män är så intresserade av det uppdraget. Det kan man inte skylla på kvinnorna. 
  • Agda90
    Anonym (Lumlumi) skrev 2023-11-14 13:43:07 följande:
    Misandrist.
    Skulle jag vara manshatare för att jag inte vill läsa en bok?
    Jisses, alla höns är inte hemma hos dig. 
  • Agda90
    Anonym (Lumlumi) skrev 2023-11-14 13:53:26 följande:
    Lyssnar inte på AT....
    Läser och Lyssnar på f.d FBI agenten Myron Gaines.
    Men du lyssnar på någon som av New York Post beskrivs som "den nya Andrew Tate"
  • Agda90
    Anonym (Lumlumi) skrev 2023-11-15 10:31:35 följande:
    Hur kan jag då vara säker att ENBART mitt barn spelar på de?
    Är du så egoistisk att du inte kan unna att ditt barn kanske spelar med andra barn?
  • Agda90
    Anonym (Lumlumi) skrev 2023-11-15 11:14:34 följande:
    Duh...??? Det finns inte något integrerat minne i en vanlig Nintendo Switch.
    Profiler och sparade spel tar minnesplats Duh!! Artard!!!
    Barn omhändertas för att en förälder inte kan tillgodose barnets basala behov och omvårdnad. Du har i den här tråden bevisat gång på gång att soc agerade helt korrekt!
  • Agda90
    EpicF skrev 2023-11-15 12:41:59 följande:

Ts: Moget av dig att kalla mig prostituerad. Fokusera på att få tillbaka ditt barn istället. 

Eller så ska TS låta barnet vara där barnet är, förhoppningsvis i en trygg och vuxen miljö. 
  • Agda90
    EpicF skrev 2023-11-15 13:18:18 följande:
    Ja, barnet har det mycket bättre där iallafall. 
    Med tanke på att TS använder ett hittepå språk här så skulle jag dessutom tippa på en mognad på 10 år (?) så ännu en anledning till att barnet får stanna i familjehemmet. 
Svar på tråden Ni som har erat/ era barn omplacerade..