Tinderdejt ghostar mig efter två veckor
Hej!
Jag känner att jag behöver råd här, främst från män då jag just nu inte förstår hur ni tänker.
Jag kom i kontakt med en man i 35-årsåldern på Tinder. Han har två barn och har precis som mig varit tydliga med att vi söker efter en seriös relation. Vi har setts ungefär tre gånger och vi har pussats och kramats.
Då han har barn och jag har varit bortrest har vi pratat i telefon varje dag, varje samtal har ungefär varit på tre timmar. Jag har berättat om att tidigare varit med om ghosting och att män behandlat mig dåligt. Vi har båda varit överens om att det inte är snällt att ghosta och att det inte är något som vi ska göra mot varandra.
I helgen åkte vi iväg på en roadtrip med övernattning, vi hånglade men vi låg aldrig med varandra och det var inte på grund av mig utan för att han helt enkelt slutade. När vi skulle åka hem i bilen så var det lite stel stämning, jag vet inte varför. Jag var väldigt trött och det kanske han också var, men vi snackade ändå på en del.
Han skjutsar hem mig och vi pussas och säger hejdå. Några timmar senare samma kväll skickade jag ett meddelande och frågade hur körningen gått, inget svar. Dagen efter skrev jag igen men har fortfarande inte fått något svar. Han är online flera gånger och kollar in mina stories.
Innan denna roadtrip skriv vi som sagt till varandra konstant och det var alltid han som initativ och var på.
Men fråga är helt enkelt, vad håller mannen på med?