Vill han kanske ha mig eller vad
Jag beklagar verkligen. Men han har gjort slut och slut betyder slut. Att han babblar om att kanske försöka igen nån gång nånstans är bara ett sätt att försöka vara snäll och hoppas på att du en dag kanske kan återgälda den snällheten med att kunna vara ett ligg om inget bättre dyker upp... Han vill inte ha dig tillbaka som partner men som möjligt ligg. Det är därför han säger nej på din direkta fråga.
Det är inte särskilt troligt att han kommer tillbaka överhuvudtaget om han nu är på dejtingsidor och poängterar att han är singel och kommer att träffa andra.
Om ni nu har haft problem från och till under lång tid och inte längre ligger med varandra finns det ju inte direkt så mycket att komma tillbaka till och varför skulle han det om han kanske hittar en ny partner?
Jag är ledsen men han försöker vara så ärlig han kan samtidigt som han trasslar in sig i falska förhoppningar genom att försöka ha dig kvar som nån nödlösning eller plan B. En jävla rövhatt. Varför ska du acceptera det? Du är värd bättre än så.