Rakad
Hej ni kvinnor som är rakade där neråt
Gör ni det för ni vill det eller känner ni tryck från männen att de ska va rakat
Jag personligen tycker det är sexigt med en rejäl buske men inte ovårdad
Vad gillar ni om männen rakar sig
Hej ni kvinnor som är rakade där neråt
Gör ni det för ni vill det eller känner ni tryck från männen att de ska va rakat
Jag personligen tycker det är sexigt med en rejäl buske men inte ovårdad
Vad gillar ni om männen rakar sig
Jag rakar främst för min skull, gjort det sedan jag började få hår. Men även för hans. Tycker det är mysigt att det är lent och dessutom kliar det när det är för långt.
Föredrar även när han rakar sig!
Ja tar bort allt för att jag trivs så och tycker det är snyggare, att gubben uppskattar det är ju också positivt.
Jag talar mig för mig. Dels för att jag känner mig fräschare och sexigare. Dels för att all beröring könns bättre. Sedan vet jag att min man föredrar slätrakat nertill. Det är som två zoner. Dels den domän också har. Ovanför snippan, den delen man kan göra frisyrer med. Den är alltid kvar i ngn form. Ansad och friserad på olika sätt. Sedna slätrakar jag allt som tittar neråt eller vad man ska säga. Alla delar som ingår i oralsexet är slätrakat. Anledningen att jag nästan aldrig kör helt slätrakat är att vi har flera döttrar. Jag pallar inte att se ut som de i underlivet och det gör inte min man heller. Han föredrar att jag har hår(ansat och snyggt). Sedan upplever jag att håret och huden ovanför, typ venusberet är mkt könsligare för rakning. Blir lätt fult. Den andra huden är egentligen mer känslig men håret växer långsammare. Första zoben blir stubbig inom ett dygn. Andra inom två. Jag talar varannan till har fjärde dag beroende på hur huden tar det.
Min man älskar mig dock oavsett. Jag kan vara helt orakad och han tar mig gärna ändå. Det gör att jag inte känner någon egentlig press från honom även om jag vet vad han helst vill. Däremot kan han ju tycka att jag måste hålla efter det eftersom jag blir mindre sugen på sex ju hårigare det är. Dvs jag skulle aldrig ha sex om det var fullt utvuxet. Alltså finns det ett krav att jag håller efter det så pass att jag vill ha sex och det håller jag helt med om. Som ngn skrev så kostar det ingenting och gynnar sexlivet att hålla efter nere-frisyren så att alla känner sig nöjda.
Gör det för jag själv vill. Killen får såklart vara hur han själv vill men gärna lite ansad iallafall.
Gillar när mannen är rakad, men det är mest för att jag går igång på att han gör saker för min skull. Att veta att han är beredd att fixa med sitt yttre på olika sätt för att behaga mig gör mig kåt.
Jag är ju man och jag har det alltid helt rakat för min egen del och sedan har jag en liten guldkedja runt
Jag är ju man och jag har det alltid helt rakat för min egen del och sedan har jag en liten guldkedja runt
Jag rakar bara könet om jag träffar någon. Det är finare så, men har jag inte nån karl ändå kan jag lika gärna ha buske. Vem skall jag då vara fin för? Mig själv? Det räcker inte som motivation för mig.
Träffar jag någon skall jag raka könet, sminka mig, fixa håret, klä mig snyggt, gå ner i vikt, vara trevlig, sluta vara sarkastisk och taskig, städa, laga mat och bli värsta stepford wife. Men när jag inte har någon så saknas motivationen helt.
Lite utväxt är inte fel. Ser det bara prydligt och fint ut så vrf hel raka. Ökar ju känsel osv vid sex