• Lazzi

Rakad

Hej ni kvinnor som är rakade där neråt 
    Gör ni det för ni vill det eller känner ni tryck från männen att de ska va rakat 
    Jag personligen tycker det är sexigt med en rejäl buske men inte ovårdad 
    Vad gillar ni om männen rakar sig 

• Svar på tråden Rakad
  • Anonym (vaxad)
    Lazzi skrev 2023-11-09 20:26:49 följande:
    Va coolt jag är 60 + med men aldrig provat brasiliansk vaxning 
    Eller ens sett de 
    Gör det ont 
    Ja det gör lite ont absolut. Men jag går till de som använder sugering (sockervax).
    Då gör det mindre ont har jag hört.
    Jag är så klumpig så jag skulle aldrig kunna raka mig på det sättet som de vaxar mig. Där lämnas inget åt slumpen Skäms. . Sedan vet jag iofs inte om alla kliniker är lika duktiga som de jag går hos.

Skulle jag ö.h.t försökt raka mig själv på det sättet hade det slutat med olyckshändelser om jag hade förmodligen blivit av med viktiga delar där nere Flört.

Men de vaxar endast kvinnor vad jag vet. Så männen får hålla efter sig med rakhyvel. Det är väl inte för mycket begärt--
  • Lazzi
    Anonym (vaxad) skrev 2023-11-09 20:50:10 följande:
    Ja det gör lite ont absolut. Men jag går till de som använder sugering (sockervax).
    Då gör det mindre ont har jag hört.
    Jag är så klumpig så jag skulle aldrig kunna raka mig på det sättet som de vaxar mig. Där lämnas inget åt slumpen Skäms. . Sedan vet jag iofs inte om alla kliniker är lika duktiga som de jag går hos.

Skulle jag ö.h.t försökt raka mig själv på det sättet hade det slutat med olyckshändelser om jag hade förmodligen blivit av med viktiga delar där nere Flört.

Men de vaxar endast kvinnor vad jag vet. Så männen får hålla efter sig med rakhyvel. Det är väl inte för mycket begärt--
    Ja man får hålla sig till hyveln
    Och du får vara rädd om dig så de inte försvinner några vitala spännande delar 
  • Benny62

Jag har rakat mig med hyvel i många år och det är helt ofarligt om man har riktigt hyvel 

• Anonym (Ronja)

Min kille gillar när jag är slätrakad och det kan man väl bjuda på för ett bättre sexliv.

• Lazzi
    Anonym (Ronja) skrev 2023-11-09 21:09:10 följande:

Min kille gillar när jag är slätrakad och det kan man väl bjuda på för ett bättre sexliv.

Ja de är en bra gåva till din kille 
  • Anonym (vaxad)
    Benny62 skrev 2023-11-09 21:04:57 följande:

Jag har rakat mig med hyvel i många år och det är helt ofarligt om man har riktigt hyvel 

Ja men du är man. Då tror jag (obs tror) att det är enklare faktiskt. Tycker det är smidigt och säkert att få gjort det på salong. Det blir absolut inget hår kvar och det blir liksom aldrig stubb s.a.s

Men nu tillhör jag de klumpigas skara tyvärr.. Det är möjligt att någon som är skicklig kan göra det bra med rakhyvel eller vaxning hemma. Men det är ju väldigt svårt att komma åt överallt där de vaxar.
  • Sagofé

Helvaxar på salong varje månad.

Såå skönt. Så nöjd. Så nöjda. Solig

• Anonym (?)
    Anonym (vaxad) skrev 2023-11-09 21:58:00 följande:
    Ja men du är man. Då tror jag (obs tror) att det är enklare faktiskt. Tycker det är smidigt och säkert att få gjort det på salong. Det blir absolut inget hår kvar och det blir liksom aldrig stubb s.a.s

Men nu tillhör jag de klumpigas skara tyvärr.. Det är möjligt att någon som är skicklig kan göra det bra med rakhyvel eller vaxning hemma. Men det är ju väldigt svårt att komma åt överallt där de vaxar.
    Iofs lätt fixat med en skarp hyvel, ljummet vatten och en löddrande tvål..
    Varmt vatten och mjuka fingrar är ett alternativ till vax .....
  • Anonym (..)

Gillar när mannen är rakad, men det är mest för att jag går igång på att han gör saker för min skull. Att veta att han är beredd att fixa med sitt yttre på olika sätt för att behaga mig gör mig kåt. 

• Anonym (Anna)

Jag vaxar mig för min skull.
    Min partner uppskattar såklart att inte få hår i maten.
    Men när jag har buske någon gång för att jag missar en tid så stör det inte honom det minsta,  men jag stör mig massor.
    Uppskattar om han anser men inte helrakar

Svar på tråden Rakad