Kondylom?
Kondylom är vidrigt och något man ska ha stor respekt för. Det är ju HPV virus som även kan ge cancer i munhåla och svalg som man kan få av att suga av killar.
Jag hade kondylom flera gånger i min ungdom, kan har varit samma virus som drabbade mig vid flera tillfällen trots att jag fick behandling emellan. Första gången märkte jag att det var några vårtliknande flikar vid slidmynningen. Ett fåtal endast och minns att jag känt liknande på killens ollon men förstod inte var det var förrän senare.
Vid första tillfället fick jag pensla med något lila medel som sved otroligt och nästa gång behövde de bränna hos gynekologen något som var väldigt plågsamt efteråt när man kissade. Något år senare upptäcktes även osynliga kondylom i slemhinnorna på insidan som krävde bränning på sjukhus.
En god vän fick massa kondylomvårtor i analen som krävde riktigt tuff och smärtsam behandling, trots att hon inte haft analsex. Hon blev smittad endast av att killens kuk förmodligen hade nuddat vid samlag. Kondom är bästa skyddet men hjälper ju inte vid oralsex.