Anonym (TS) skrev 2023-11-08 19:38:04 följande:
Usch det låter hemskt. Hoppas att du har läkt ut viruset för jag har förstått att viruset försvinner för de flesta efter något/ några år iaf. Så hemskt att få sådant när man inte ens haft tex analsex.
En kille jag träffade i 9 månader som endast haft sex med en person innan mig berättade nu i juni att han fått utslag/ pluppar som han haft i några veckor. Jag hade senast sex med honom i juni 2022. Tydligen är det kondylom han har och sitter vid roten av penis men inte på ollonet eller så. När vi hade sex så hade han inget sådant vad jag kunde se. Dock är jag ju livrädd att ha fått ngt som kanske Inte helt brutit ut. Tycker det är så jobbigt att man inte kan testa sig för kondylom genom t.ex blodprov eller liknande för även om man inte kan se ngt inne i vaginan eller på vulvan med omnejd så kan man ju ha viruset och det stressar mig så jäkla mycket. Jag har tid imorgon hos barnmorska för att göra en koll. Är så orolig och det är psykiskt påfrestande och har ingen jag kan tala med om detta.
Tack för att du tog dig tid att skriva
Sitter hans "pluppar" vid kukroten är det inte kondylom, kondylom får man vid slemhinnorna. På ollonet och runt ollonkanten under förhuden, inte på skinnet.