• USA111

Hur många advenskalendrar tänker du ha

Så många som möjligt vill jag ha som när man var barn. 

• Svar på tråden Hur många advenskalendrar tänker du ha
  • RaYzLeR
    Eurydike skrev 2023-12-10 11:00:03 följande:
    Du har rätt! Jag råkade slita upp alla luckorna på den första kalendern, så jag blev tvungen att köpa en ny. Nu sköter jag mig bra, än så länge 😅😋🐷
    Haha, tur att du köpte en ny då! Glad
  • Auditanne
    RaYzLeR skrev 2023-12-10 10:29:29 följande:
    Ok, lång vandring? Snöslask kan man vara utan. Det är plusgrader i Linköping och börjar bli snöslask här med.

Det är bra med mig med. Abstinensen har lagt sig lite. Jag har ju både slutat dricka och röka.Glad

Vi får se om det blir någon vinst på adventstrissen. Glad
    Ja, det blir nästan dagliga långa vandringar för min del. Vill hålla vikten och kroppen i trim så man ser anständig ut som människa. 

Ja, plusgraderna gör att det töar för fullt på många platser i landet. Positivt för hyn (blir mindre torr vid plusgrader) men lite negativt för jul och vinterstämningen. Vackrare med snötäckta landskap ju. 

Har du vunnit något än? 
  • Nandez
    Auditanne skrev 2023-12-10 21:24:26 följande:
    Ja, det blir nästan dagliga långa vandringar för min del. Vill hålla vikten och kroppen i trim så man ser anständig ut som människa. 

Ja, plusgraderna gör att det töar för fullt på många platser i landet. Positivt för hyn (blir mindre torr vid plusgrader) men lite negativt för jul och vinterstämningen. Vackrare med snötäckta landskap ju. 

Har du vunnit något än? 
    Skönt med promenaderGlad
  • Auditanne
    Nandez skrev 2023-12-11 21:24:59 följande:
    Skönt med promenaderGlad
    Ja, skönt med frisk luft och röra på fläsket lite. Och så blir man snyggare med lite rosor på kind Skrattande

Ingen vinst såg jag. Och missen var inte så imponerad idag heller?
  • Nandez
    Auditanne skrev 2023-12-11 21:36:30 följande:
    Ja, skönt med frisk luft och röra på fläsket lite. Och så blir man snyggare med lite rosor på kind Skrattande

Ingen vinst såg jag. Och missen var inte så imponerad idag heller?
    Rosor på kinden är fintSkrattande

Nej, missen är inte alls imponerad. Tittar på matte och verkar tänka att jag måste ha köpt fel godisKatt
  • Blond tjej
    Nandez skrev 2023-12-15 18:54:46 följande:

Ingen mer vinst så här långt🙂

Hoppas att du kammar hem storkovan innan jul 😊
Svar på tråden Hur många advenskalendrar tänker du ha