• Anonym (K)

Vad är min läggning?

Låter som att du är bisexuell. Det finns en skala av hur mkt man attraheras av könen i så fall, det kan skifta över tid.

• Anonym (K)
    Anonym (Emma) skrev 2023-11-06 18:27:18 följande:
    Nej inte varenda, men kanske fler än jag?
    Vete sjutton, det är ju 1/1000 eller så som jag uppfattar som attraktiva av kvinnor. Betydligt färre män.
  • Anonym (K)
    Anonym (Emma) skrev 2023-11-06 18:43:25 följande:
    Men är du och jag representativa?
    Tja, mina närmaste kompisar är selektiva som jag. Vi vill inte slösa tid på dom som inte är urläckra. Och som har allt annat med.
  • Anonym (K)

Om du inte har legat med en kvinna ännu så skulle du kunna göra det när du träffar på nån som du inte kan motså. Det kommer att säga dig en del.

• Anonym (K)
    Anonym (Emma) skrev 2023-11-07 15:09:28 följande:
    Det skulle jag nog göra

Men jag tänker att om jag kanske inte är så bra på tjejsex så skulle det kanske inte bli bästa upplevelsen. Men skulle nog ändå fortsätta dras till attraktiva kvinnor och längta
    Det finns det andra som inte har problem med att du inte har tidigare erfarenhet. Viktigast är ändå den ömsesidiga attraktionen. 

Det är bättre att göra slag i saken än att bara gå runt och undra, det är min erfarenhet.
  • Anonym (K)
    Anonym (Emma) skrev 2023-11-07 16:13:23 följande:
    Därför jag tycker jag borde gilla män och kvinnor mer om jag var bisexuell. Jag gillar ju inte män så mycket, bara en bråkdel av dem
    Jag gillar extremt få med, det gör mig inte mindre bi. 
  • Anonym (K)
    Anonym (Emma) skrev 2023-11-07 15:30:26 följande:
    :)

Då måste jag först kunna hitta någon attraktiv kvinna, som även är intresserad av kvinnor, och mig personligen. De jag gillat har haft män
    Japp. Tinder och Her funkar. Fördelen med apparna är att då slipper man undra över läggningen, säger jag som flirtat runt irl när jag sett intresse hos nån snygging. Tinder är mer trekantsjägar-par, mindre sånt på Her.
Svar på tråden Vad är min läggning?