Anonym (Brbf) skrev 2023-11-14 13:06:26 följande:
Ni borde skött detta snyggt och det gör ni verkligen inte, tvärtom. Jag säger ni. För visst, han gjorde detta. Men du tillåter det och verkar gilla att han är otrogen med dig mot henne. Som sagt, det säger en del.
Gillar nog inte själva grejen att han är otrogen.. Jag ser det mer som att nej han har nog inte så starka känslor för henne som han trott?
Hat aldrig varit med L detta förr inne av oss har haft andra partners förut ingen av oss har gått i genom ett avslut innan, och ingen av oss hade ngn amning om hur vi skulle reagera.
Ingen av oss reagerade som vi trodde vi skulle göra, vi har gjort saker vi aldrig trott vi skulle..
Att ha levt i hop över halva sitt liv gör ngt med en och en relation till varandra.
Jag kan ha en viss förståelse för vissa saker man ka ske annat inte hade haft, jag kan sätta mig in i hans tankar på ett vis.
Vi har alltid vara haft varandra.
Ja jag är nog mest rädd för ensamheten trots att jag är en ensamvarg. Det är nog därför jag ibt ekan släppa helt håller i minsta lilla tråd.
Jag komme behöva släppa men jag kan inte just nu...
Jag vill ingen illa, men jag kan inte tycka synd om henne som i början sa att hon aldrig skulle kunna vara med en upptagen man o förstöra en familj.
Jag har mått så dåligt att jag känner att jag orkar inte ta hänsyn till en främmande person tyvärr.
Det är inte sådan jag är jag bryr mig alltid om alla men jag orkar inte!!
Jag vill kunna klara dagen och må någorlunda ok.. Och jämfört med när jag skrev trådstarten så mår jag sååå mkt bättre!
Jag måste först landa, andas och få klart alla tankar innan jag kan ta detta med dottern.
Eller vi. Ha ska vara med såklart.
Men det ska gå lugnt till och inga onödiga detaljer.
Hon behöver ibt veta hur länge ngt pågått hur länge vi känt så här. Kanske att det kommit gradvis?
Hon har märkt att pappa är annorlunda, han tar mer ha d o sig själv, träffar människor utanför familjen, varit på jobb aw mm så en förändring har hon absolut redan märkt. Men vill försöka vända det till ngt positivt på ngt vis.