Vår situation är så udda! Eller?
@ helen
Nej det har jag inte, jag pratar med honom och hunden.
Därav denna tråd.
Vi har endast en gemensam vän som vet om detta, jag vill ej berätta för ngn ännu.
@ helen
Nej det har jag inte, jag pratar med honom och hunden.
Därav denna tråd.
Vi har endast en gemensam vän som vet om detta, jag vill ej berätta för ngn ännu.
@ alternativ
Tack för dina ord!
Känns som du fattat vår situation litegrann iaf, och att jag inte är helt galen!
Ja det kanske kommer en jättekrash, men då får den komma. Jag orkar inte med den just nu bara...
@ Betty
Men jag går inte i väntar på besked? Det har jag ju redan fått?
Ja ett tag var vi i limbo, men det kan jag inte ändra på nu i efterhand hur jag reagerade o gjorde?
Klart jag fortf har lite hopp om ett annat avslut men det känner jag att jag kommer tappa ju mer tiden går. Och jag måste låta tiden gå bara.
@ snowihite
Tack igen, du skriver så mkt bättre än mig men exakt så känns det
Så när drar han då?
Om det spelar ngn roll så är vi ej gifta, tänkte då många skriver äktenskap fru etc.
Förtydligar.. Jag kanske inte agerat vettigt i allt detta men jag kan ej ändra det jag gjort bara det som kommer...
Och det är bra att läsa era svar, allas svar, för att reflektera över detta.
Men inget är vettigt i vår situation det så så svårt att förklara vår samhörighet. Han är en mkt speciell person på många sätt..
Har du träffat henne? Varför kan ni inte vara tillsammans alla tre?
Hon är enl kille då väldigt mån om att vår familj ska ta så lite skada som möjligt då hon själv varit i en mkt hemsk skilsmässa förut.
Rädd för mig för att hon ju vet hur sårad jag blev och att vi varit ihop så länge så jag har svårt att släppa honom.
Så räds i den bemärkelsen att träffa mig pga det de gjort mot mig.
Tyvärr verkar hon ha ett mkt stort hjärta av vad jag hört.
Vi hade ett bra snack idag på en lång promenad.
Han frågade hela tiden hur jag vill göra hur jag mår... Och lyssnade när jag berättade.
Och vi är kvar på samma punkt som innan...
Jah mårr dåligt av att gå o grubbla på framtiden, därav lever jag bara här och nu så gott jag kan.
Och han känner likadant.
Det går inte en dag utan att han grubblar på situationen.
Jag var för första gången lite hård och sa att vi går här tillsammans trots vad du utsatt mig för och hur illa du behandlat mig, det betyder bara att vi fortfarande bryr oss om varandra. Och han sa att ja han kunde ju bara ha dragit dag ett, men samma sak där det går bara inte...