Anonym (Lisa) skrev 2023-11-07 17:52:51 följande:
Bara för att man tycker att TS borde stå upp för sig själv, och inte låta sig bli helt jäkla överkörd, så betyder inte det att vi vill att dom ska bli ovänner eller börja bråka!
Förstår inte hur ni som tycker att TS man inte gjort något större fel, ser likhetstecken mellan att inte låta sig bli trampad på och bråk?
Hon dansar bara efter HANS pipa, tassar på tå och verkar rädd för att säga något fel, så att han inte ska vilja ha henne sen--när förhållandet med den nya tar slut..
och har 0 självrespekt..
Han å andra sidan låter som om han inte har NÅGON respekt för varken henne barnen eller deras långa förhållande..
Ett juste sätt efter så lång tid tillsammans hade varit att avsluta det gamla förhållandet innan han började inleda ett nytt..
Men eftersom karln verkar så jäkla rädd för att vara ensam så var han tvungen att skaffa en ny först, iNNAN han avslutade det gamla förhållandet....
Så det behöver inte innebära bråk, ok, så hur menar du ska hon stå upp för sig själv, rent konkret, utan att det riskerar att inleda bråk eller bidrar till att de blir ovänner? Och varför ? TS känner sin man, hon känner sig själv, och nu anser hon uppenbarligen att hon har mest att vinna på sin egen approach. Tydligen till mångas förtret
Sen har jag aldrig sagt att jag tycker TS man inte gjort något fel, så dina fantasier om mig kan du behålla för dig själv.