Inlägg från: Ninnaninna80 |Visa alla inlägg
  • Ninnaninna80

Hjälp! Vi är oense!

Eelleennaa skrev 2023-11-03 22:05:29 följande:

Hej igen

Min sambo blev missnöjd med förskolan vi hade inskolning på och tycker att hon är för liten för att börja på förskolan så han har valt att ta henne på dagarna när jag jobbar. Vi försörjer oss på min lön nu så att gå ner i tid kan bli svårt.
    Min sambo studerar på distans för övrigt.

Din sambo blev missnöjd? Är det han eller dottern som ska gå där? Hon behöver gå för att få lära sig samspela med andra barn, utvecklas, få kompisar o leka. Jag tycker inte ni ska skita i dagis enbart för vad han tycker. Ni måste prata om detta för annars kommer du sluta som mig! Jag har utmattningssyndrom. Har själv tagit hand om två barn sen dom föddes även när jag var gift med deras pappa. Var uppväxt med en narcissist o insåg inte förrän många år senare att han också är det. Antingen får ni sätta henne på dagis o nej hon är inte för liten. Dom brukar bli lätt uttråkade hemma o lätt frustrerade i den åldern om dom är hemma hela tiden. Annars får han dra ner pluggandet eller du arbetstiden. Jag tycker inte du ska ta allt själv som du gör. Han har ingen respekt för dig o att du bär hans barn igen! För i så fall hade han avlastat sig så mycket som möjligt under din graviditet
Svar på tråden Hjälp! Vi är oense!