• Kåtisroinen

Bim december 2023

Hittade ingen tråd för december 2023, så får väl skapa en! Testade imorse negativt, bim imorgon så försöker ta sikte mot december.
    Sjukt besviken då jag haft så himla mycket symptom. Detta blir vår trea så trodde typ inte jag kunde bli så grundlurad av mig själv när det var så tydliga symptom 😞 men så var det!

Bim-lista december 2023
    3/12 - Kåtisroinen, tredje barnet, tredje försöket

• Svar på tråden Bim december 2023
  • Quesswhat

Bebissugen91

Det är andra barnet med en ny partner. Ja jag försöker ju se det positiva i kemiska, att det åtminstone går. Men så börjar man tänka om något är fel också 😅
    Sådär är det med mig med. Jag googlar och googlar på det mesta hela tiden..

Cececilia

Tack för peppen! Känns så hopplöst just nu bara men det går väl över. Förhoppningsvis får jag mitt plus snart 🥰

• Cececilia
    Ovissheten skrev 2023-12-11 11:53:42 följande:
    Ja men jag är osäker på om man får det när man fortfarande ammar lite? Håller på att försöka sluta nu och förhoppningsvis går det bättre under julledigheten. Efter det, om problemet finns kvar, ska jag görs det. Men tror jag ska boka ett privat prov innan bara för att se. 
    Missade att du ammar! Då kanske det inte är några bekymmer ändå, kanske det bara är prolaktin som hämmar progesteronet 🙃 
  • Syskonförsök

fancyr skrev 2023-12-11 10:32:48 följande:
    Jaha okej, vilken tur då för det hade vi och även dagen dessförinnan :) Så sex idag, dagen efter äl , hur tolkar man det? stor chans? 
    Nu finns det säkert otliga siffror på statistiken men denna info är från sen 2022 från fertilitetsstudier och skrivet av doktorer men procentsatsen kan såklart vara lite off men ganska bra att veta ca odds :)

• Gbgmamma

Åå nu börjar jag tappa hoppet igen, hade så mycket molvärk i fyra dagar, nu känns ingenting igen.

4 dagar till bim men jag fick sen äl så kan vara ca en vecka kvar egentligen.

Ni andra som har bim runt den 15:e känner ni något nu? 

• fancyr
    Syskonförsök skrev 2023-12-11 14:06:45 följande:

Nu finns det säkert otliga siffror på statistiken men denna info är från sen 2022 från fertilitetsstudier och skrivet av doktorer men procentsatsen kan såklart vara lite off men ganska bra att veta ca odds :)
    Kul att jag prickade in de två bästa dagarna redan då hehe .. 
  • LillaPingvin

Stort grattis till alla er som plussat, så fantastiskt! 😍

Själv fick jag mens i förra veckan. Det positiva är att min lutealfas tycks ha ökat till 14/15 dagar istället för 11 efter graviditet. Hoppar iaf över till januaritråden och satsar på massor av julmys, hoppas jag slipper se er i den tråden. ????

• fancyr
    Syskonförsök skrev 2023-12-11 14:06:45 följande:

Skulle du vilja länka till den studien? ☺️
  • Juliab
    Gbgmamma skrev 2023-12-11 17:56:35 följande:

Åå nu börjar jag tappa hoppet igen, hade så mycket molvärk i fyra dagar, nu känns ingenting igen.

4 dagar till bim men jag fick sen äl så kan vara ca en vecka kvar egentligen.

Ni andra som har bim runt den 15:e känner ni något nu? 

Jag har Bim den 14/12 och jag känner just nu ingenting 😞. I söndags hade jag väldigt mycket molvärk hela dagen. Gick och hoppades på implantation då eller att det skulle komma en liten blödning men inget sådant. Nu hoppas jag bara att mensen inte kommer?.
  • Flowerpower33

Vilken hade ni gått på? Stickan har inte lika starkt test som kontrollstreck, men digitalt ger glad gubbe. 

Är orolig att digitala reagerar på hcg då jag fick missfall för två veckor sedan. Men hcg testen är i princip helt blanka nu så tycker ändå inte det borde vara det? 

HCG test, extra känsliga på 10 ul/ml eller vad nu beteckningen är. 

Svar på tråden Bim december 2023