Inlägg från: Anonym (Samma sak?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Samma sak?)

Samma sak?

Hej, jag har kollat på porr till den punkt att jag kan säga till min sambo att jag vill inte ha sex ikväll jag har redan rukat osv... Fick dock reda på idag att hon har lagt upp bilder på sig själv i underkläder på en sex sida och har hållit på ett par månader tillbaka... Hon tycker de är samma sak som att jag kollar på porr, att jag ser andra tjejer då kan andra se henne. Jag kollar porr för jag tycker de är avslappnande och inte vill känna någon press. Vad tycker ni?

• Svar på tråden Samma sak?
  • Anonym (Samma sak?)
    Anonym (Ja) skrev 2023-10-20 07:20:56 följande:

Du kollar ju på andra tjejer, du kanske inte borde göra det om du inte vill att andra ska kolla på din tjej på samma sätt. Du delar ju sp*rma med de tjejerna. För att inte tala om allt som sker kemisk i din hjärnan när du kollar på porr, finns bra studier som visar alla känslor du får. Skulle säga det är samma sak! Vad tycker hon om ditt porr tittande? Hon borde inte gilla de annars gör man inte så. Om du inte vill dela henne med andra dela inte dig själv då med andra, simpelt. 

Hon hatar när jag kollar porr, tycker det är för mycket och hon känner sig bortvald. Men jag tycker inte de är någon stor grej. Skulle inte bry mig ett skit om hon kollade porr. 
Svar på tråden Samma sak?