• Anonym (Samma sak?)

Samma sak?

Hej, jag har kollat på porr till den punkt att jag kan säga till min sambo att jag vill inte ha sex ikväll jag har redan rukat osv... Fick dock reda på idag att hon har lagt upp bilder på sig själv i underkläder på en sex sida och har hållit på ett par månader tillbaka... Hon tycker de är samma sak som att jag kollar på porr, att jag ser andra tjejer då kan andra se henne. Jag kollar porr för jag tycker de är avslappnande och inte vill känna någon press. Vad tycker ni?

• Svar på tråden Samma sak?
  • Anonym (Tjejen)

Jag tycker att det verkar som ni har en ganska ohälsosamt förhållande 😵?💫

• Anonym (Vivi)

Skönt att det är högt i tak för er att ha egna sexuella initiativ i er relation.

Bra - kör vidare på det! Tungan ute

• Anonym (Va)

Eeeeh nej. Samma sak hade varit om hon hade tittat på porr och sagt "inte ikväll älskling". Hon horar ut sig bildligt talat. Inte alls samma sak! Jag tycker du glatt ska säga åt henne att det är helt ok och att ni nu kan ha varsitt konto med nakenbilder, för det är ju ok om hon gör det... Skrattande

• Anonym (40 ish)

Egentligen är det väl samma sak. Du vill se nakna kvinnor och nakna kvinnor vill ses av män. Så länge hon inte ligger med någon annan ska du väl vara glad och nöjd.

Män och kvinnor fungerar olika helt enkelt..

• Anonym (Ja)

Du kollar ju på andra tjejer, du kanske inte borde göra det om du inte vill att andra ska kolla på din tjej på samma sätt. Du delar ju sp*rma med de tjejerna. För att inte tala om allt som sker kemisk i din hjärnan när du kollar på porr, finns bra studier som visar alla känslor du får. Skulle säga det är samma sak! Vad tycker hon om ditt porr tittande? Hon borde inte gilla de annars gör man inte så. Om du inte vill dela henne med andra dela inte dig själv då med andra, simpelt. 

• Anonym (Samma sak?)
    Anonym (Ja) skrev 2023-10-20 07:20:56 följande:

Du kollar ju på andra tjejer, du kanske inte borde göra det om du inte vill att andra ska kolla på din tjej på samma sätt. Du delar ju sp*rma med de tjejerna. För att inte tala om allt som sker kemisk i din hjärnan när du kollar på porr, finns bra studier som visar alla känslor du får. Skulle säga det är samma sak! Vad tycker hon om ditt porr tittande? Hon borde inte gilla de annars gör man inte så. Om du inte vill dela henne med andra dela inte dig själv då med andra, simpelt. 

Hon hatar när jag kollar porr, tycker det är för mycket och hon känner sig bortvald. Men jag tycker inte de är någon stor grej. Skulle inte bry mig ett skit om hon kollade porr. 
  • Anonym (Ja)

Så varför fortsätter du med det om det skadar din partner? Gör porr tillsammans då? 

• Anonym (Ja)

Vad är de som du tycker är så stor skillnad med att du kollar på andra så som andra kollar på henne? Om du inte gillar hur andra kollar på henne varför skulle du då vilja kolla på andra på samma sätt som du själv ogillar? 

• Anonym (Justin Beaver)

fan va gött å va singel

• Anonym (Va)
    Anonym (Samma sak?) skrev 2023-10-20 07:29:09 följande:
    Hon hatar när jag kollar porr, tycker det är för mycket och hon känner sig bortvald. Men jag tycker inte de är någon stor grej. Skulle inte bry mig ett skit om hon kollade porr. 
    Så det här bottnar i att du skiter i din partners känslor, du får henne att må dåligt och nu söker hon bekräftelse hos andra. Ta en titt på hur du behandlar henne egentligen! Ni har större problem att ta itu med här.
  • Anonym (Skärp dig.)

Jag tycker det känns som ert förhållande inte alls funkar, du tar inte hänsyn till hennes känslor och hon hamnar i en dålig sitts. Vet inte exakt hur ni uppför er såklart eller vad ni säger och gör mot varandra men ni måste jobba med att kunna kommunicera och försöka sluta såra varandra. 

• Anonym (wtf!)

Nej att lägga ut bilder på sig själv är inte samma sak som att kolla på porr.

Men oavsett vilket som är värst så verkar ju ert förhållande vara helt jävla knäppt och ni borde inte vara ihop öht.

• KimLinnefeldt
    Anonym (Samma sak?) skrev 2023-10-20 07:29:09 följande:
    Låter som om ni gräver varsin skyttegrav. Bättre att vifta med vit flagga. Du ska naturligtvis gå henne till mötes, och hon ska gå dig till mötes. Happy wife - happy life.
Svar på tråden Samma sak?