Inlägg från: Anonym (F) |Visa alla inlägg
  • Anonym (F)

Singelman 40, utan barn

Vad tror du är anledningen till att du har dragit dig undan så fort någon visat intresse? Hade du något intresse i dem som visade intresse för dig? Om du vill ha en förändring så behöver du ändra ditt beteendemönster. 

Urvalet bland dom i din ålder som inte har barn är relativt litet men dom finns. Kan du tänka dig att träffa någon som redan har barn sedan innan? 

• Anonym (F)
    Anonym (Casanova) skrev 2023-10-19 10:39:34 följande:

Jag har svårt att hålla mig singel mer än ett halvår. Flertal barn med flertal tjejer. Nu kanske jag inte är någon relationsexpert på det sättet. Men jag vet hur man träffar tjejer. Då har jag ändå några rödflagg, uppförsbacke och motvind när jag träffar dem.

Våga chansa. Våga misslyckas. Våga försöka. Ingen kommer att skjuta dig om du misslyckas. Du går vidare till nästa bara, hennes syrra.
    Förhoppningsvis är ts smartare än så.
  • Anonym (F)
    Anonym (C) skrev 2023-10-19 11:28:56 följande:

Lite sent att tänka på det när man är 40. Att bilda familj med en egenföretagare är det få som vill, han hinner aldrig med familj utan hon får dra lasset och prioritera ner sin karriär. Värsta kvinnofällan alltså. Och all oerfarenhet ovanpå det, nej fokusera du på ditt företag istället.

Inte sent för en man och om företaget går så bra som han skrivit i ts så har han en bra ekonomi och det anser många är attraktivt och en trygghet framförallt vid barnaskaffande. 
  • Anonym (F)
    Anonym (C) skrev 2023-10-19 16:02:57 följande:
    Han har varit utbränd, aldrig haft en seriös relation eller varit sambo, desperat efter närhet, nej det väger inte upp hans goda ekonomi för några andra än lycksökerskor.
    Fast att han varit utbränd är det ju ingen som vet såvida han inte väljer att berätta det, så det kommer ju inte påverka huruvida någon vill inleda en relation med honom eller inte.

Vågar påstå att de flesta vill ha en partner som har en stabil och ordnad ekonomi utan att vara lycksökerska.

Finns många män som varit i flera förhållanden men ändå inte vet hur man ska ta hand om en relation.
Svar på tråden Singelman 40, utan barn