Anonym (I-landsproblem?) skrev 2023-10-18 14:33:30 följande:
De har sagt/ skrivit detta till mig också, senast i tråden om mitt experiment med föryngring som jag skrev för ett antal månader sen. Jag trodde jag skulle inspirera människor men glömde tillfälligt att jag skrev på FL, forumet där ingen får tänka positivt eller tro på sina förmågor och styrkor. Jag fick tonvis med skit av rabiata kvinnor som menade att mitt experiment var hur dumt som helst och de menade att jag borde acceptera att förfalla och bli fulare istället. Jag blev så förbannad efter alla negativa och nedlåtande svar jag fick i den tråden att det faktiskt triggade mig till att gå in ännu hårdare för mitt (frivilliga) experiment. Men, det triggade också igång min ambition att skapa mer rättvisa på forumet. Som det har sett ut har ett gäng kvinnor härskat på forumet i många år och mer eller mindre bestämt vad som får skrivas och inte, anmält allt som de har känt sig kränkta av, samtidigt som de själva har haft carte blanche till att få haspla ur sig vilka elakheter och spydigheter som helst på forumet. Ska inte säga för mycket, men jag är ganska klar över vilka nick det rör sig om.
Känner man sig och ser ung ut, och får höra det från folk i sin omgivning, så är det ett bevis på att man gör just det. Sedan får tanterna på FL bli hur avundsjuka och nedlåtande de vill, det gör knappast att deras liv blir bättre, mer än att de kanske mår bättre för stunden när de får trycka ner någon, helst en man.
Ja, haha, jag är väl lite förutsägbar jag också.
Ja, vi kanske triggade varandra? Jag såg er också bli utsatta, tror jag skrev i någon tråd samtidigt med er, kanske var det därför det eskalerade?
Min uppfattning är att det inte är många kvinnor. Det finns två som jag identifierat som olika, möjligen tre. För jävla sorgliga. Du har haft ett tufft liv, men är inte i närheten av lika tragisk som människa.
Sedan är det andra som mest har ett rakt sätt som du kommer ihop dig med ibland.
Jag är väl också en tant enligt dig fast vi är födda samma år om jag fattat saken rätt. 😉
Du är säkert jättefin, men tänk inte så mycket på utseende.