Ducktales
Finns det fler som gillar denna underbara serie? :)
Finns det fler som gillar denna underbara serie? :)
Tjohoo, jag är jätteglad, jag har fått tag på Ducktales volume 4 på DVD. Den är Disney movie club exclusive.
Fasen vad sugen jag blev på Töntburgare när jag såg det här klippet som barn. Jag är fortfarande sugen och skulle lätt ha betalat en stor påse mynt bara för att få smaka 🍔
">
Ja, förstår att du blev sugen. Jag är också sugen på töntburgare.
Vem var det förresten som tummade ner mitt inlägg av smileys? Varför gör man det? Vad är det för dåligt med ett inlägg av smileys? Jag vet förresten inte varför inlägget skickades två gånger.
Såg skiten med min dotter - rena sopor.
Däremot var Häxan Surtant riktigt bra .. och Höjdarna.
Dottern gillade även repriser på Fem myror medan sonen 10 år yngre fullkomligt älskade Stora maskiner.
Dottern fick på sitt bröllop i somras en egen version på temat till Bumbibjörnarna, haha Inte med orginaltexten kan man ju säga, haha
Ja, förstår att du blev sugen. Jag är också sugen på töntburgare.
Vem var det förresten som tummade ner mitt inlägg av smileys? Varför gör man det? Vad är det för dåligt med ett inlägg av smileys? Jag vet förresten inte varför inlägget skickades två gånger.
Vissa saker stannar kvar för evigt 😂😋
Vet inte, men det var inte jag. Nu gjorde jag tummen upp på dina inlägg! Vi får nog dra slutsatsen att det var någon som inte gillar smileys och sex stycken på raken blev helt enkelt för mycket för denna okända nertummare 😅
Såg skiten med min dotter - rena sopor.
Däremot var Häxan Surtant riktigt bra .. och Höjdarna.
Dottern gillade även repriser på Fem myror medan sonen 10 år yngre fullkomligt älskade Stora maskiner.
Dottern fick på sitt bröllop i somras en egen version på temat till Bumbibjörnarna, haha Inte med orginaltexten kan man ju säga, haha
Vissa saker stannar kvar för evigt 😂😋
Vet inte, men det var inte jag. Nu gjorde jag tummen upp på dina inlägg! Vi får nog dra slutsatsen att det var någon som inte gillar smileys och sex stycken på raken blev helt enkelt för mycket för denna okända nertummare 😅
Ducktales är ju det bästa från barndomen.