• pojke 22

För tjejer, föredrar du en stor penis, för män, föredrar du stor bröst eller en stor rumpa?

Jag är (man) Jag attraheras av tjejer med stora bröst, rumpan spelar ingen roll. Och du?

• Svar på tråden För tjejer, föredrar du en stor penis, för män, föredrar du stor bröst eller en stor rumpa?
  • pojke 22
    Anonym (Leksaken) skrev 2023-10-17 12:43:22 följande:

Inte så stor skillnad på kukstorleken bara den inte är mindre än medel. Men blir såå kåt när en lång stark kille nästan använder mig som en leksak. Är själv 155 lång och väger 46 kg så vältränade killar på 2 meter kan ha riktigt kul med mig 😅

Jag intresserad att prata med dig 
  • Anonym (Booba Bobbo)

Ju STÖRE desto bättre säger jag!! Minst en halvmeter (snubbar) och luftballongstorlek (babes)

• Anonym (??)

Inte så stor skillnad på kukstorleken bara den inte är mindre än medel. Men blir såå kåt när en lång stark kille nästan använder mig som en leksak. Är själv 155 lång och väger 46 kg så vältränade killar på 2 meter kan ha riktigt kul med mig 😅

Hade 14cm fungerat ???
  • Anonym (Leksaken)
    Anonym (??) skrev 2023-10-17 13:01:30 följande:
    Hade 14cm fungerat ???
    Om du är lång och någorlunda vältränad kanske det kan fungera 😉
  • Anonym (??)
    Anonym (Leksaken) skrev 2023-10-17 13:18:36 följande:
    Om du är lång och någorlunda vältränad kanske det kan fungera 😉
    Nej , jag är 1.78 lite mullig :P Men du bekräftade att 14cm duger!! Nu är jag väldigt nöjd!
  • Anonym (..)

Jag är samma size som du och tänder också på män modell större. Gillar att de har stora händer som nästan täcker hela kroppen, att de är starka osv...Skillnaden liksom mellan våra storlekar! 

Men viktigt för mig att de inte missbrukar sin "makt", såklart 😄
  • Anonym (?)
    Anonym (..) skrev 2023-10-17 18:38:37 följande:
    Jag är samma size som du och tänder också på män modell större. Gillar att de har stora händer som nästan täcker hela kroppen, att de är starka osv...Skillnaden liksom mellan våra storlekar! 

Mitt ex nämnde att hon tyckte om att bli "hanterad" och knullad. 
  • Anonym (Kompatibel)

Jag föredrar män som är lagom långa, de kan vara lika som jag också. 

Han ska orka ta mig stående, länge och bekvämt, utan att gnälla över att han får knäa eller stå på tå bara. Just nu funkar det perfekt om jag har 5 cm klack, det är utmärkt.

• Anonym (Leksaken)
    Anonym (..) skrev 2023-10-17 18:38:37 följande:

Exakt! Två kraftiga händer runt midjan 🤤
  • Anonym (?)
    Anonym (Leksaken) skrev 2023-10-17 18:45:17 följande:
    Exakt! Två kraftiga händer runt midjan 🤤
    Som man ... låter helt fantastiskt. Älskar greppet runt midjan...
Svar på tråden För tjejer, föredrar du en stor penis, för män, föredrar du stor bröst eller en stor rumpa?