• pojke 22

För tjejer, föredrar du en stor penis, för män, föredrar du stor bröst eller en stor rumpa?

Jag är (man) Jag attraheras av tjejer med stora bröst, rumpan spelar ingen roll. Och du?

• Svar på tråden För tjejer, föredrar du en stor penis, för män, föredrar du stor bröst eller en stor rumpa?
  • Anonym (Kvinna)

Föredrar en man med hjärna

• felicityporter
    Anonym (Kvinna) skrev 2023-10-16 22:24:32 följande:

Jag med, men trodde tråden utgick från ytliga fysiska egenskaper och därför blev mitt svar som det blev. Men en kille som är tanig, lagom längre än mig och med lång stor kuk är vad hag föredrar rent utseendemässigt.
  • Anonym (Nk)

Jag håller med dig. Har din man en stor kuk?

• Anonym (Nk)

Anonym (Kvinn­a)

IDAG 

Det också viktigt 
  • Anonym (L)
    Anonym (?) skrev 2023-10-16 21:50:50 följande:
    Så- du föredrar alltså en kvinna med rumpa och en viss kupstorlek?
    Hur umgås ni i övrigt? Sällskapsspel, promenader, samtal??
    Gäller bara röv och pattar av viss storlek?
      Nu ställde ts inte fråga om hur jag umgås med kvinnor eller vilka kriterier jag tycker är viktiga då jag letar efter en kvinna för en relation. Nu svarade jag endast på frågan så ytligt den var formulerad. Vad du drar för växlar på det bekymrar inte mig.
  • Karl97

Gärna stor rumpa och jättestora bröst med stora vårtgårdar (älskar att suga på dem). Jag gillar när kvinnor är mulliga också.

Sen så är ju personlighet minst lika viktigt, om man inte kan vara vän med personen så vill jag hellre vara med någon jag är "mindre" attraherad till

• Anonym (..)

Det är upphetsande med en man som är lite muskulös, några dm längre, ganska välutrustad och fast rumpa. 

• Anonym (Man)

Jag gillar stora bröst?lite för mycket!

• Bröstlängtan

Gillar stora till enorma bröst. Enligt mig finns inget vackrare när det kommer till utseende. Givetvis är insidan alltid det viktigaste.
    En varm, intelligent kvinna med väl tilltagen byst = drömkvinna 😍

• Anonym (Leksaken)

Inte så stor skillnad på kukstorleken bara den inte är mindre än medel. Men blir såå kåt när en lång stark kille nästan använder mig som en leksak. Är själv 155 lång och väger 46 kg så vältränade killar på 2 meter kan ha riktigt kul med mig 😅

Svar på tråden För tjejer, föredrar du en stor penis, för män, föredrar du stor bröst eller en stor rumpa?