För tjejer, föredrar du en stor penis, för män, föredrar du stor bröst eller en stor rumpa?
Jag är (man) Jag attraheras av tjejer med stora bröst, rumpan spelar ingen roll. Och du?
Jag är (man) Jag attraheras av tjejer med stora bröst, rumpan spelar ingen roll. Och du?
Föredrar en man med hjärna
Föredrar en man med hjärna
Jag håller med dig. Har din man en stor kuk?
Anonym (Kvinna)
Gärna stor rumpa och jättestora bröst med stora vårtgårdar (älskar att suga på dem). Jag gillar när kvinnor är mulliga också.
Sen så är ju personlighet minst lika viktigt, om man inte kan vara vän med personen så vill jag hellre vara med någon jag är "mindre" attraherad till
Det är upphetsande med en man som är lite muskulös, några dm längre, ganska välutrustad och fast rumpa.
Jag gillar stora bröst?lite för mycket!
Gillar stora till enorma bröst. Enligt mig finns inget vackrare när det kommer till utseende. Givetvis är insidan alltid det viktigaste.
En varm, intelligent kvinna med väl tilltagen byst = drömkvinna 😍
Inte så stor skillnad på kukstorleken bara den inte är mindre än medel. Men blir såå kåt när en lång stark kille nästan använder mig som en leksak. Är själv 155 lång och väger 46 kg så vältränade killar på 2 meter kan ha riktigt kul med mig 😅