• pojke 22

För tjejer, föredrar du en stor penis, för män, föredrar du stor bröst eller en stor rumpa?

Jag är (man) Jag attraheras av tjejer med stora bröst, rumpan spelar ingen roll. Och du?

• Svar på tråden För tjejer, föredrar du en stor penis, för män, föredrar du stor bröst eller en stor rumpa?
  • Anonym (...)

Jag föredrar att mannen är större än mig.

• pojke 22

Du menar man eller man kk?

• Anonym (Trasten)

Föredrar kvinnor utan jättebröst och -rumpa. Brösten få gärna rymmas i handen. Men inte jätteviktigt.

• Anonym (...)
    pojke 22 skrev 2023-10-16 21:00:17 följande:

Du menar man eller man kk?

Oavsett om han är min man eller bara kk så föredrar jag att han är större än vad jag är, längre och tyngre och så.
  • felicityporter

Jag gillar taniga men ändå "effortless" lagom muskulösa män med stor (men inte för grov) kuk bäst.

• Anonym (?)

Min kvinna är intelligent och erbjuder mentalt tuggmotstånd vilket är otroligt tilltalande.
    Dessutom har hon fantastiska bröst med tydliga knoppar - bonus.

• Anonym (L)

Man, föredrar kvinnor med stora runda gungande rumpor. Brösten är helt ok om de är B-D.

• Anonym (A)

Nej, det gör jag inte, kvinna

• Anonym (?)
    Anonym (L) skrev 2023-10-16 21:43:45 följande:

Man, föredrar kvinnor med stora runda gungande rumpor. Brösten är helt ok om de är B-D.

Så- du föredrar alltså en kvinna med rumpa och en viss kupstorlek?
    Hur umgås ni i övrigt? Sällskapsspel, promenader, samtal??
    Gäller bara röv och pattar av viss storlek?
Svar på tråden För tjejer, föredrar du en stor penis, för män, föredrar du stor bröst eller en stor rumpa?