Anonym (tyvärr finns det återkommande som gör så.) skrev 2023-10-14 09:38:10 följande:
Tyvärr upplever jag motsatsen numera, inte så alls många trådar där män får påhopp, när man skannar igenom är det många fler trådar där det klagas på kvinnor, kvinnor förlöjligas och klumpas ihop och där bara negativa egenskaper ska framstå som en sanning.
Kvinnor ska hela tiden få höra att dom är elaka.
Den personen som varje dag hoppar på kvinnor förstår nog inte att han sårar kvinnor eller så är det precis det han vill, hämnas på kvinnor.
Den personen ser jag som en mobbare som är nedlåtande mot kvinnor.
Han gör så varje dag och jag ser honom som just en mobbare även om inte han gör det, ibland får han med sig ett par män till.
Jag upplever honom som otroligt oförskämd mot kvinnor.
Finns säkert dom som inte håller med men tyvärr är det så jag upplever honom.
Jag upplever att han skriver för att trycka ner kvinnor och eftersom han skriver så varje dag så gott som då upplever jag att han är en av dom som mest trycker ner folk här på FL.
Jättetråkigt tyvärr!
Det är min personliga åsikt vill jag betona, men det är det så jag ser det.
Han själv kommer givetvis inte förstå det eller erkänna det, det gör ju inte folk som beter sig så.
Tror det är mig du menar. Jag vill inte hämnas på kvinnor (eller jo lite kanske, om jag ska vara ärlig) men mest är det en önskan att fler kvinnor vore mer ödmjuka och tänker på vad de säger till män. Även män kan känna sig osäkra ibland, och speciellt när det gäller kvinnor. Vi män vet inte allt, och är inte perfekta. Men många av oss gör så gott vi kan.