Inlägg från: Anonym (Klyftan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Klyftan)

Sexuell makt?

Jag är man och tycker att kvinnor har den sexuella makten. Det räcker att hon visar urringat. Ser det ofta på film t ex. Som häromdagen i The Righteous Gemstones. En kvinna uppmandes att ha urringat för att charma en man och övertala honom till en sak. Såg samma i Breaking Bad. Tutt Power.

• Anonym (Klyftan)
    Anonym (Klyftan) skrev 2023-10-13 07:13:03 följande:

Jag är man och tycker att kvinnor har den sexuella makten. Det räcker att hon visar urringat. Ser det ofta på film t ex. Som häromdagen i The Righteous Gemstones. En kvinna uppmandes att ha urringat för att charma en man och övertala honom till en sak. Såg samma i Breaking Bad. Tutt Power.

Jag har hört kvinnor säga det till andra kvinnor, ha på dig urringat så får du honom ur fattning.
  • Anonym (Klyftan)
    Anonym (Linda) skrev 2023-10-13 07:19:10 följande:

Jag kan gå ut i helgen och bli påsatt av någon som inte bryr sig ett skvatt om mig. Absolut. Men det skulle göra mig mer illa än nytta.

Dessutom är jag kvinna så chansen att uppleva orgasm med en ny man under sex ligger på 20%. Så är det
     värt det?

nej

Är det inte bättre om kvinnan har lite ömdöme själv och känner av om det är en man som verkar gilla kvinnor? Eller går ni hem med vem som helst? Ja, då är risken stor att det blir dåligt också.
  • Anonym (Klyftan)

Är det förresten vanligt att kvinnor får orgasm första gången med en ny man? Tycker ofta jag hör tvärtom. Att det tar tid för kvinnor att känna sig avslappnade och kunna ge sig hän.

• Anonym (Klyftan)

En kvinna går ut på krogen. En man också. Vem får mest uppmärksamhet?

En kvinna gör en dejtprofil, en man också. Vem får mest uppmärksamhet? Vem får flest meddelanden av sexuell natur?

• Anonym (Klyftan)
    Anonym (Blaha) skrev 2023-10-13 08:59:41 följande:

som kvinna kan jag nog rätt lätt swipa fram ett ligg för helgen, finns massor av män som ligger med vem som helst utan preferenser.
    Men även om jag som singel känner en enorm längtan efter sex och närhet så är det inte den typen av sex jag vill ha och mår bra av. För mig betyder sex något och det är intimt att dela den sidan och nakenheten, det är inte en tennismatch med någon främmande person och sen vidare till nästa.

Jag behöver att den jag ligger med faktiskt gillar mig och jag gillar honom.

så nej det får vara och onanerar hellre då.

Han jag vill ligga med vill inte ligga med mig.

Skulle du vilja att det vore annorlunda, att det vore svårt att få till sex med män?
  • Anonym (Klyftan)
    Anonym (Klyftan) skrev 2023-10-13 09:01:49 följande:
    Skulle du vilja att det vore annorlunda, att det vore svårt att få till sex med män?
    Här kan andra kvinnor svara. Skulle ni vilja att män var annorlunda? Att ni måste lirka, övertala, månen står inte i rätt fas, han har glömt att diska, han är inte kär så man fattar varför han inte vill.
  • Anonym (Klyftan)
    Anonym (Linda) skrev 2023-10-13 09:04:38 följande:
    Det är ju det VI HAR. Varav mindre sex hur som helst och med vem som helst. Det är ju det ni killar i tråden surar över. Att vi kvinnor ÄR just selektiva med vem vi släpper in i vår kropp.

Vi har MAKT över vår egen kropp. Och vår sexualitet. Uppenbarligen uppfattas det som ett hot och trådar kring kvinnors sexuella makt startas (Fast det egentligen handlar om mäns ilska att hela tiden tappa makt över kvinnan).
    Jag tycker inte att kvinnor ska ligga med vem som helst, om hon inte vill. Är ju inte kul för mannen heller i så fall.
    Då är det många kvinnor som lyckas träffa många bra män. Om man ska gå efter hur många kvinnor som har legat med fler än männen har.
  • Anonym (Klyftan)
    Anonym (Klyftan) skrev 2023-10-13 09:09:55 följande:
    Då är det många kvinnor som lyckas träffa många bra män. Om man ska gå efter hur många kvinnor som har legat med fler än männen har.
    Om kvinnor är så selektiva, och det finns få bra män därute... hur tusan går DET ihop? Att så många kvinnor har legat med många män?
  • Anonym (Klyftan)
    Anonym (H) skrev 2023-10-13 09:28:20 följande:
    För att vad som är en bra person variera. De flesta män är bra för någon kvinna. De flesta kvinna kan hitta någon bra män i det stora utbudet
    Majoriteten av kvinnor säger att de inte ligger med vem som helst. De flesta kvinnor säger att de flesta män inte är intressanta. Ändå så är det många kvinnor som har legat med fler, jämfört med mannen. 
Svar på tråden Sexuell makt?