Inlägg från: Anonym (Blaha) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Blaha)

Sexuell makt?

som kvinna kan jag nog rätt lätt swipa fram ett ligg för helgen, finns massor av män som ligger med vem som helst utan preferenser.
    Men även om jag som singel känner en enorm längtan efter sex och närhet så är det inte den typen av sex jag vill ha och mår bra av. För mig betyder sex något och det är intimt att dela den sidan och nakenheten, det är inte en tennismatch med någon främmande person och sen vidare till nästa.

Jag behöver att den jag ligger med faktiskt gillar mig och jag gillar honom.

så nej det får vara och onanerar hellre då.

Han jag vill ligga med vill inte ligga med mig.

• Anonym (Blaha)
    Anonym (Klyftan) skrev 2023-10-13 09:01:49 följande:
    Skulle du vilja att det vore annorlunda, att det vore svårt att få till sex med män?
    svårt att veta. Men iallafall hade det känts som att sexet faktiskt betytt något och åtminstone varit ett tecken på
    ömsesidig attraktion.
  • Anonym (Blaha)
    Anonym (Klyftan) skrev 2023-10-13 11:37:16 följande:
    För män är det mer att vi har att välja mellan korv med bröd eller hamburgare. That's it. Tackar vi nej så får skylla oss själva, att vi blir utan. 
    För mig så kan jag kanske välja mellan en massa knäppa maträtter men om någon skulle visa sig vara god så försvinner den från menyn för den vill bli serverad till många olika och inte till en och samma person.

bara för att du tycker det är bättre att ha ett större smörgåsbord att välja ifrån så betyder det inte att alla vill ha samma. Du verkar söka kvantitet och inte kvalitet. 

du har all rätt att vara besviken på att du inte har samma möjligheter som någon annan, men det är inte andras fel.
Svar på tråden Sexuell makt?