Inlägg från: Anonym (Nej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nej)

Otrogen fru

Min nuvarande sambo gjorde slut efter att mamman till hans två döttrar hade varit otrogen ett flertal gånger under många år. Sen träffades vi. Han valde att inte berätta om otroheten eftersom de har rätt att älska sin mamma villkorslöst. Tråkiga är att hans ex istället tutade i barnen att han hade varit otrogen i åratal med mig och att han hade gjort både det ena och det andra mot henne. Hon har alltid berättat ena lögnen efter den andra och dragit in dem i precis alla känslor hon någonsin haft om att bli lämnad. Resultatet är att barnen tror mamma för att det är ju så synd om henne och pappa är dum och elak. De har knappt kontakt med sin pappa idag. Han har aldrig sagt ett ord till dem om hur hon varit mot honom under alla år. 
    Så...nej man ska inte dra in barn i vuxnas skit. Det förstör deras relation till den andre föräldern. Snälla var inte så självisk att du gör det. MEN håll stenkoll på att ditt ex inte börjar prata illa om dig och försöker vända barnen mot dig för att du gör det rätta och låter dom älska sin mamma. Det är mitt råd. 

Svar på tråden Otrogen fru